Svencanz Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Hej, Detta ar de sista raderna i ett brev jag skrev till min kompis i Japan; ursprungligen fran Utah, sa ar hon en fantastisk musiker, artist, spirituell varelse, och kvinna. Now I get to the important bit of this letter: The Fender is easier to play chords on than the Ibanez. It has more “twang” and more “bite”. You can really nail the high notes on it. It looks fucking great. I now have my worn Jupiter tenor sax, the black Ibanez, the whiskey Tanglewood accoustic, the sunburst Fender bass, the vanilla Fender Strat all herding together in my quarters. The Wharfedale PA leaning ominously over all of it while the Yamaha monitors glow mysteriously. Reason, Cubase and LASS on the Lenovo machine. Presonus Firestudio Project channeling the sound. The M-Audio Axiom receiving my fingers. A Vox wah under my foot. The Ibanez does the grunt. And oh, I have you to talk to…. Who said there was no Heaven, again? Sven
Svencanz Postat 6 januari 2010 Trådstartare Postat 6 januari 2010 (redigerat) Jo, Kul att du svarade forst, Nilsson. Jag har hort att du ar en bat nisse.. Sa, jag kastar in lite fler uppskattnings begrepp. Just for upskattningens skull... HMS Smaland Flera Transatlantic skutor, inclusive Mirrabooka, Bolmaren och Cirrus. Havsorn 2:a Di olike fargorna, inclusive Svea Star - Helsingborg, Kopenhamn, Travemunde. Kustbevakningen. Parad 810 - privat. At least nominally. Who said there was no Heaven? Val mott, Sven Redigerat 6 januari 2010 av Svencanz
Svencanz Postat 6 januari 2010 Trådstartare Postat 6 januari 2010 Lagger till denna bild, for perspektivet, liksom. Gotaverken fartygsmotor.
laxlaxlax Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Ja de är fina. Men hallå, har ni glömt hur det är att somna bredvid en varm och mjuk... fendergitarr?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.