Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Mittt lilla klavitur har lämnatin på heltid så skall köpa ett nytt.. har ingen fet buddget så jag tänkte mig ett Sådant . Änta nakdelen e ju att det så jävla plastigt. Någon som har något gott eller ont o säga om detta?

Annons
Postat

Jag har själv ett och har inget illa att säga om det. Har funkat kalas för mig (är iof inbiten gitarrist så spelar inte så mycket "piano" på den) 🙂

med tanke på pris 1995:- och funktioner så tycker jag iaf att det är bra 🙂

Postat

Letade själv efter ett begagnat sådant men hittade ingen som sålde. Alla på vendolin hade sålt sina eller så hade dom orimliga priser på det. Så jag slog till på ett M-ausio keystation 49e 😆

Postat

eftersom jag e så fattigt skall jag ta mitt på avbetalning 315/månad räntefritt. Men dom e slut på lagret hos jam.. så jag får vänta nå vecka*grrr*

Postat (redigerat)

Jag har det keyboardet och har problem med att få igång kontrollerna i Reason 2.5 men i 3.0an så ska det finnas inbyggt support för det. Annars funkar det perfekt för moi.

edit: Som vanligt så hittar jag lösningen efter jag skrivit inlägg. Det är bara att gå till evolutions hemsida och hämta hem deras Enigma programvara för att få upp presets för mucho mjukvaruinstrument. inkl reason. Man måste registera sig däremot för att tanka hem. Antar att denna programvaran även finns på CDn som följer med (som numera är i min källare då eftersom de på jam sa att jag inte behövde den när jag kör XP och enligt dom bara skulle finnas drivers på skivan.. jävla försäljare)

Redigerat av Nanne

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.