JohanElfstrom Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 (redigerat) Tja! jag är en gitarrist och sångare som letar efter en gitarrist/bassits/sångare/sångerska som har tillgång till att spela in hemma eller i studio. Jag growlar men min rena sång är inte den bästa, är inte heller nån vidare sologitarrist. Jag är inte heller ute efter nåt band, utan bara nån som vill skriva låtar ihop med mig på kul. Det vore bra om du kan skriva texter. Mina influenser är: Opeth Moonspell In Flames (de lite äldre skivorna: Jester Race - Colony) Amon Amarth Cradle of Filth In Mourning Jag jobbar i Cubase 5 (snart Cubase ES5) min tanke är att spela in låtidén och sen bygga vidare genom att skicka till varandra över msn. om du tycker det låter bra.... eller tycker att det verkar intressant men inte förstår vad jag menar så är min msn elfstrom_91@hotmail.com 😏 gå in på www.myspace.com/hydrazineofficial för att höra bandet jag growlar i nu. eller kolla den här länken där jag har gjort alla instrument själv och programmerat trummorna. http://www.demolatar.se/play4942/johan-elf...m/the-bad-place Redigerat 5 januari 2010 av JohanElfstrom
Electricwizard Postat 2 september 2011 Postat 2 september 2011 jag är sugen, jobbar i cubase 5 också och kan lira in trummor eller gura , sång eller synth mm. hör av dig ! skål!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.