Jump to content
Annons

Wonko

Wonko

Recommended Posts

Hej.

Jag heter Anders och bor i Bureå utanför skellefte med min familj.

Jag är 29 år och började intressera mig för studio och musikproduktion i slutet av gymnasiet, då jag till slut tog musikproduktion som huvudintrument.

Jag har precis blivit halvfärdig med ett eget rum ute i garaget som jag kallar studio (helt odämpat och bara målat, men om jag kallar det studio så ställer inte frugan in symaskiner där). Jag sitter på en G4 1 ghz som jag köpte 2000 och till det har jag digi001 med protools 5.1. Detta har jag kört utan problem i 9 år nu och datorn visar fortfarande inga tecken på att ge upp. Självklart sitter jag ju fortfarande och dreglar över nya prylar, men det får nog vänta tills jag börjar jobba som lärare (tog just examen) och tjänar fett med cash... 😄

Jag har precis börjat spela i ett metal band så kanske till våren kommer lite låtar som ni får kommentera och hjälpa mig med tips på mix och grejer.

Ha de.

/Anders

Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.