Jump to content
Annons

Youtube på TVn?


Jannebanan

Recommended Posts

Har sett att folk har tillgång till youtube och väder i sina tv-apparater, någon som har en aning om det finns inbyggt på vissa nya modeller och i så fall vilket märke? Mina barn har sett någon tvreklam med det och ska bestämt ha det.

Tacksam för svar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Har sett att folk har tillgång till youtube och väder i sina tv-apparater, någon som har en aning om det finns inbyggt på vissa nya modeller och i så fall vilket märke? Mina barn har sett någon tvreklam med det och ska bestämt ha det.

Tacksam för svar.

April dröjer.

Link to comment
Dela på andra sajter

ystro (oregistrerad)
Har sett att folk har tillgång till youtube och väder i sina tv-apparater, någon som har en aning om det finns inbyggt på vissa nya modeller och i så fall vilket märke? Mina barn har sett någon tvreklam med det och ska bestämt ha det.

Tacksam för svar.

Kan det vara en LED-tv från Samsung, månne? Jag har i alla fall en Samsung UE-46B8050. Den har en funktion som kallas internet@tv, och den innebär bland annat att man kan surfa på bland annat Youtube och väder! Skitbra grej, om ni frågar mig. Men kanske bara är jag?

Fråga gärna om du har någon fråga ang det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte bara LED, vissa av Samsungs LCD har också internet@tv

...eller så skaffar man en HTPC, eller mediaspelare ala Popcorn Hour eller en Apple TV

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...