debatt Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 (redigerat) Blondie - Panic of girls (hösten) Redigerat 22 juni 2010 av debatt
Dingbats Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 Hur har jag glömt att nämna Panda Bears nya, Tomboy, som kommer till hösten? Ser jag verkligen fram emot. Broken Social Scene var bra, The Apples in Stereos nya var deras bästa hittills. Annars tippar jag på att The Books nya, The Way Out, kommer bli årets bästa skiva.
linuskarlsson Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 Sky Sailing - An airplane carried me to bed (Juli) Noisia - Split The Atom Pendulum - Immersion Noisias och Pendulums album har visserligen redan kommit, men jag har missat tråden totalt!
Matthew L Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 Både Blonde Redhead och Arcade Fire ska väl komma med nytt under året!! 🙂
Fidden Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 The national har ingen nämnt. De släppte en grym skiva, High Violet, i våras.
D Vibe Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Lyssnar nu på kents nya album 'En plats i solen'. Den finns för nedladdning mot en viss betalning (87 kronor) på kents hemsida. http://www.kent.nu. Fysiska albumet släpps nästa onsdag tror jag.
Dingbats Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Fysiska albumet släpps nästa onsdag tror jag. Jag beställde den från cdon (åt min mamma!) och den är skickad idag.
D Vibe Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Jag beställde den från cdon (åt min mamma!) och den är skickad idag. Okej. Verkar som de tidigarelagt även releasen av cd-versionen...
Stoneyoung Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Okej. Verkar som de tidigarelagt även releasen av cd-versionen... Den kommer på måndag till butiker, men vem kunde hålla sig:P
Overkill Postat 26 juli 2010 Trådstartare Postat 26 juli 2010 Skivor från 2010 som jag lyssnat på och tyckt var bra: Band of Horses – Infinite Arms Beach House – Teen Dream Broken Bells – Broken Bells Drake – Thank Me Later Fang Island – Fang Island Four Tet – There Is Love In You Hot Chip – One Life Stand LCD Soundsystem – This Is Happening Local Natives – Gorilla Manor Major Lazer & La Roux – Lazerproof MGMT – Congratulations Robyn – Body Talk Pt. 1 She & Him – Volume Two Uffie – Sex Dreams And Denim Jeans Vampire Weekend – Contra Bäst tycker jag Fang Island, LCD Soundsystem, Major Lazer & La Roux samt Robyns skivor har varit.
Dingbats Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 Kan bekräfta att The Books gjorde mycket bra ifrån sig. Den som är intresserad av att höra vansinnigt nyskapande och unik musik rekommenderas således att lyssna på skivan The Way Out.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.