imaster Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 Men det kanske inte gör nåt... 🙁 Gustaf heter jag och bor för närvarande i Brisbane, Australien. Jag spelar bas i bandet Yggdrasil (http://www.yggdrasil-sweden.com) och har alltid varit intresserad av ljud och musik och har kört små livespelningar som mest i teknikerstolen. För ett par år sen fanns planer på att bygga studio men ändrade levnadsförhållanden (eller kanske snarare -platser) har satt käppar i hjulen nästan hela tiden och sen hamnade jag här. Jag pluggar Event Management på Martin College i stan här och beräknas vara färdig i augusti då jag och min fru åker hem igen och troligen bosätter oss i Skåne. Nu har jag dock fått tummen ur och börjat spela in saker med hjälp av min fantastiska PocketPod och Garageband. Kvalitetsmässigt låter det väl sådär men det är roligt som tusan och jag ser verkligen fram emot att komma hem och få ha en egen hörna med lite mer riktiga prylar. Det är lite klurigt här eftersom vi delar lägenheten med fyra andra så man kan inte bara sitta och plinka hela nätterna utan får ta lite hänsyn också. Jobbigt ord tycker jag. Hursomhelst så tycker jag det är ett grymt trevligt forum men lika delar intressanta diskussioner som infekterade frågor - som det ska vara 🙁 - och jag hoppas att mina nybörjarfrågor får ha plats också.
sadomachine (oregistrerad) Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 Välkommen hit.... P.S. Jag fuskade också....
DieHard (oregistrerad) Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 Du är inte mindre välkommen för det. Säger jag som aldrig skrivit en presentation trots alla mina inlägg. 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.