Jump to content
Annons

Fortsätta eller spola  

4 röster

1. 1. Fortsätta eller spola

• 1 Keep on
      2
    • 2 Quit FFS
      1

Recommended Posts

Postat

Låtnamn: Spooky

Producent: M Andersson, Twilight Zound

Genre: Nån form av Techno eller Trance

Längd: 2.22 hittils

Kompositör: M Andersson

ÅR: 2005

Format Mp3, 256, 48000

Stl: 4.4 MB ca

STATUS: SKISS...

LÄNK:

Helt RÅ...ingen eq, kompr eller nått..

Annons
Postat (redigerat)

låter lite väl "bäbis trance" för att jag skall gilla det.. men det skulle säkert gåhem på ett lågstadiedisco. Men iofs så e det ju bara en skiss. Säger inte att det e fel på låten bara det att det är inget jag skulle gåigång på!Men jobba vidare, helt klart!

Redigerat av DjBox
Postat

Sådär... Gillar början, gillar ljuden i låten. Längre in blir det lite tråkigare... Några av melodierna är kanske lite väl simpla, men så kanske det skall vara?

Postat

Jah...techno var det...gillar "talkbox-ljudet"..eller vad man skall kalla det för....har nåt med "butt-hole surfers" med exact samma ljud i refrängen.... 😉

Postat

jag tror att, om du bara tar lead synthen å leker lite med att sweepa lite med en EQ genom de hela å drar över en sönderköttat breakbeat å jämnar ut ljudbilden så skulle de kunan bli ganska fett, men så som de låter nu ere ju lite lågstadiediscovibbar, men skit i det, pula vidare bara kan de bli bre

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.