Twilight_Zound Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 Låtnamn: Spooky Producent: M Andersson, Twilight Zound Genre: Nån form av Techno eller Trance Längd: 2.22 hittils Kompositör: M Andersson ÅR: 2005 Format Mp3, 256, 48000 Stl: 4.4 MB ca STATUS: SKISS... LÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Helt RÅ...ingen eq, kompr eller nått..
ThomasJ Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 (redigerat) låter lite väl "bäbis trance" för att jag skall gilla det.. men det skulle säkert gåhem på ett lågstadiedisco. Men iofs så e det ju bara en skiss. Säger inte att det e fel på låten bara det att det är inget jag skulle gåigång på!Men jobba vidare, helt klart! Redigerat 4 januari 2005 av DjBox
zeblar Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 Sådär... Gillar början, gillar ljuden i låten. Längre in blir det lite tråkigare... Några av melodierna är kanske lite väl simpla, men så kanske det skall vara?
Twilight_Zound Postat 4 januari 2005 Trådstartare Postat 4 januari 2005 Japp BäbisTrance va en bra beskrivning.. 😉 Pillar vidare med den
Concubine Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 Jah...techno var det...gillar "talkbox-ljudet"..eller vad man skall kalla det för....har nåt med "butt-hole surfers" med exact samma ljud i refrängen.... 😉
Coffeemidget Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 jag tror att, om du bara tar lead synthen å leker lite med att sweepa lite med en EQ genom de hela å drar över en sönderköttat breakbeat å jämnar ut ljudbilden så skulle de kunan bli ganska fett, men så som de låter nu ere ju lite lågstadiediscovibbar, men skit i det, pula vidare bara kan de bli bre
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.