Pico Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 WHAT!? I quake (eller andra fps-spel också kanske för den delen), man spawnar på något ställe och någon dräper en innan man sett var fan man är typ. Brukar ibland finnas lite sånna lejmers som står och campar en spawn-punkt för att få lätta kills. Därav spawn-gib. Och så tänkte jag att det blidde med din browser, du tog dig inte ens in på hemsan. 😄
Pico Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Fråga gärna om något är oklart Slejjis, så kan jag ignorera dig. 😄
slejnard Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Fråga gärna om något är oklart Slejjis, så kan jag ignorera dig. 😛 okej 😄 vet nån kompis som kört sånt därnt förr men jag fattar inget och till inlägget ovanför ger jag 5 😄 av 5 🙂 möjliga 😛 håller mig till säkra kort...jaja sen kanske. tryckte bort
Pico Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 okej 😛 vet nån kompis som kört sånt därnt förr men jag fattar inget och till inlägget ovanför ger jag 5 😄 av 5 🙂 möjliga 😛håller mig till säkra kort...jaja sen kanske. tryckte bort xD
Pico Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Eller, nu minns jag nog fel när jag tänker efter. Spawn-gib är väl om någon spawnar på just den spawn-plattan en spelare redan står på. Då blir han spawn-platte-gibbad. xD Eller kallades det något annat? Jebus, för länge sedan jag lirade... 😄
slejnard Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Eller, nu minns jag nog fel när jag tänker efter. Spawn-gib är väl om någon spawnar på just den spawn-plattan en spelare redan står på. Då blir han spawn-platte-gibbad. xD Eller kallades det något annat? Jebus, för länge sedan jag lirade... 😄 höhöhö svenskan hade visst fler ord än jag visste 🙂
Pico Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 höhöhö svenskan hade visst fler ord än jag visste 🙂 pfft! 😄
Neosus Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Fasiken.. man hinner inte mer än komma in så blir man killed 😄
Fidden Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 😄 undrar hur länge det tog innan jag kunde prata normalt efter den...
Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Spawn-gibba = kovakta Min farsa skulle packa ner routern men han gör det imorgon bitti stället!
Fidden Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Insta-gib kommer jag ihåg. Det var ett spelläge i UT-tournament där alla skott som träffade motståndaren var dödliga. Det var min favoritspeltyp.
slejnard Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 just det satt han med en kompis...de skulle fånga nån j-a flagga 😄
slejnard Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 jag har tjatat på sonen att jag vill se avatar 3d imorn. verkar som att det blir så 😄
Pico Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 just det satt han med en kompis...de skulle fånga nån j-a flagga 😛 CTF äger. 😄
Micke H Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Aaaaaaw, tjejen ligger och sover nu, hon somnade framför datorn med webcamen och msn fortfarande på. Jag kan se henne sova nu. 😛 Så jävla, jävla fin är hon, till och med när hon sover. Speciellt när hon sover. 😄
slejnard Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 attans då...kanske hennes "andra" kille kommer in i "bilden" nu då 😛 xD
Micke H Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Hon har inte rört på sig på en och en halv timme nu. Undrar när man börjar röra på sig i sömnen.
Pico Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Hon har inte rört på sig på en och en halv timme nu. Undrar när man börjar röra på sig i sömnen. EVERYBODY WAS KUNG FU FIGHTING, deee-beee-dee-bee-dapp-dapp-daah!
Memphis Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Beror på vad man drömmer. 😛 Denna Michael Jackson-Covern är på tal om något helt annat väldigt grym! 😄
Recommended Posts