Memphis Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 (redigerat) Det här låten e sjukt bra. http://www.youtube.com/watch?v=Ob-35FO94N4&feature=fvw Den borde väl Saddam och debatt känna igen månne? Redigerat 31 mars 2010 av Memphis
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Passande, Sadam! Passande vadå? Vet inte vem jag ska bli sur på.
Dingbats Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Passande vadå? Vet inte vem jag ska bli sur på. Jag var inte ironisk, utan helt uppriktig. Det kändes lite konstigt måste jag medge.
Overkill Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 såg några datorhögtalare ute på vinden förut. om man skulle ta in dom så man kan lyssna på musik från datorn
Dingbats Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 såg några datorhögtalare ute på vinden förut. om man skulle ta in dom så man kan lyssna på musik från datorn göre!
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Jag var inte ironisk, utan helt uppriktig. Det kändes lite konstigt måste jag medge. Så fucking ointressant. Vad menar du egentligen?
Dingbats Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Så fucking ointressant. Vad menar du egentligen? nazityskland
Memphis Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 såg några datorhögtalare ute på vinden förut. om man skulle ta in dom så man kan lyssna på musik från datorn 🥰 Vaddå, vad lyssnar du på musik med nu då? Bandspelare? Freestyle? ☺️
Overkill Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 men vilket retard på karlavagnen, hon sa att varken hönan eller ägget kunde ju varit först utan tuppen måste det ju varit som befruktade ägget. ever heard of evolution? 🥰 folk verkar ju tro att det en dag bara låg ett vanligt jävla ägg på backen och så blev det en höna.
Overkill Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 🥰 Vaddå, vad lyssnar du på musik med nu då? Bandspelare? Freestyle? ☺️ är hemma i vänersborg nu, så just nu här ingenting. eller ja hörlurar då.
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Det här låten e sjukt bra. http://www.youtube.com/watch?v=Ob-35FO94N4&feature=fvw Den borde väl Saddam och debatt känna igen månne? King crimson. Jo, jag känner tyvärr igen den. Kan rentav ha köpt den när den kom ut. Too bad.
Dingbats Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 men vilket retard på karlavagnen, hon sa att varken hönan eller ägget kunde ju varit först utan tuppen måste det ju varit som befruktade ägget. ever heard of evolution? 🥰 folk verkar ju tro att det en dag bara låg ett vanligt jävla ägg på backen och så blev det en höna. Hönan eller ägget är en typisk sån där meningslös pseudofilosofisk grej som bara är irriterande när folk tar på allvar.
Memphis Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 King crimson. Jo, jag känner tyvärr igen den. Kan rentav ha köpt den när den kom ut. Too bad. Misstänkte väl det. 🥰 Men vaddå "tyvärr", du gillar dom inte längre alltså?
Overkill Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Hönan eller ägget är en typisk sån där meningslös pseudofilosofisk grej som bara är irriterande när folk tar på allvar. Ja, den är ju bara dum.
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 men vilket retard på karlavagnen, hon sa att varken hönan eller ägget kunde ju varit först utan tuppen måste det ju varit som befruktade ägget. ever heard of evolution? 🥰 folk verkar ju tro att det en dag bara låg ett vanligt jävla ägg på backen och så blev det en höna. Så vad tror du?
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Misstänkte väl det. 🥰 Men vaddå "tyvärr", du gillar dom inte längre alltså? Kom fram till att jag tyckte bäst om bra låtskrivare med tiden. King crimson är väl 30 år sen. Gillade en mängd udda artister på den tiden, typ the residents.
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 men vilket retard på karlavagnen, hon sa att varken hönan eller ägget kunde ju varit först utan tuppen måste det ju varit som befruktade ägget. ever heard of evolution? 🥰 folk verkar ju tro att det en dag bara låg ett vanligt jävla ägg på backen och så blev det en höna. Eller overkill.
Overkill Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Jag tror inte på något. En gradvis process över mååååååååånga år.
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Jag tror inte på något. En gradvis process över mååååååååånga år. Hur många, typ?
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Im was born´d blind. LSD did change my eye-views!,. Är det ett citat, eller va?
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 ja Av vem? Du borde studera fripp, belew och the residents.
Recommended Posts