Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

En snabb fråga bara:

När man betalat något mot postförskott, ska man få ett KVITTO på att man betalat från utlämningsstället då??

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag skall köra lite spel. Left 4 Dead 2.

Postat
En snabb fråga bara:

När man betalat något mot postförskott, ska man få ett KVITTO på att man betalat från utlämningsstället då??

😉 Det heter Vitto på finska. Outgrundliga äro Debatts vägar och spörsmål.

Nu ska jag upp å söppa

Herrå! 🙂

Postat
Nä, du verkar svårt bekymmrad för din ålder. Inget nedsättande i det.

Jag var lika bekymmrad, och då fanns det inga lyckopiller.

Postat
Jag var lika bekymmrad, och då fanns det inga lyckopiller.

Jag är inte så bekymrad, mer desperat, likgiltig, uppgiven och klämkäck.

Jag kom på förresten att det inte är nån idé att satsa på hon som tittade på mig igår. Hon ser helt okej ut, men de grejer som sticker ut som inte så fördelaktiga är precis samma grejer som jag har, typ kraftigt käkparti, så våra barn skulle bli så sjukt fula.

Postat
Jag är inte så bekymrad, mer desperat, likgiltig, uppgiven och klämkäck.

Jag kom på förresten att det inte är nån idé att satsa på hon som tittade på mig igår. Hon ser helt okej ut, men de grejer som sticker ut som inte så fördelaktiga är precis samma grejer som jag har, typ kraftigt käkparti, så våra barn skulle bli så sjukt fula.

Seriöst, du måste bli av med den där oskulden. vad kan det kosta? Lägger gärna en tusenlapp.

Postat
Seriöst, du måste bli av med den där oskulden. vad kan det kosta? Lägger gärna en tusenlapp.

Vilken oskuld? Jag har flera.

Postat
Var lite smått oförskämd där, sorry.

woooooooords caaaaaan't being me down vettu.

Tror dessvärre inte att pengar hjälper.

Postat
☺️ Det heter Vitto på finska. Outgrundliga äro Debatts vägar och spörsmål.

Nu ska jag upp å söppa

Herrå! 😄

🙂😄😆😆

"Inget kvitto, inget kvitto, du betala, jag lämna lämna, inget kvitto, allt går centralt! Centralt."

Postat
Idag kommer Benfica-Liverpool på TV4 Sport kl 21.05 för de som vill se den. Har man en massa andra kanaler finns det några till att välja bland.

Nä.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.