Memphis Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Jag längtar efter kokosbollar, menar du?! Jag tror han menade bollar med utländskt påbrå.
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Jag är jävligt sugen på negerbollar. Hur är det med resten av organet?
debatt Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Jag ska hämta en bok jag beställt om tåg i europa och som jag fick en sms-avisering om. OM jag orkar det... Halva kuren kvar.
Neosus Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Hur är det med resten av organet? Chokladpinnen? ...nej nu blev det lite snuskigt... ☺️
Memphis Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 (redigerat) Negerballar, hade han väl skrivit då, Dingdong? Nä, menade att det är ett finare sätt att uttrycka sig på, vad gäller kokos(neger-)bollar. 😄 Redigerat 31 mars 2010 av Memphis
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 När fyller du år då? 😄 Har inte fyllt år på många år nu. En pilsner går ju alltid ner dock.
debatt Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Idag kommer Benfica-Liverpool på TV4 Sport kl 21.05 för de som vill se den. Har man en massa andra kanaler finns det några till att välja bland.
debatt Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Nä, menade att det är ett finare sätt att uttrycka sig på, vad gäller kokos(neger-)bollar. 😄 Missförstånd. Den var till Dingbats. 😄
debatt Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Jag har nog bara ätit en "kokosboll" i hela mitt liv. Den var väldigt chokladaktig. Är inget större fan av kladdkaka heller. Det är ok dock. Munkar kan vara goda. Och donuts med.
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Chokladpinnen? ...nej nu blev det lite snuskigt... 😄 Den där overkill är en riktig otäcking.
Dingbats Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Intressen: Att göra det jag kan för att bygga det goda samhället. "Vad du vill andra ska göra för dig, det ska du göra för dem", är den gyllene regeln som är grunden i alla sammanhang och som är min huvudlinje i mitt politiska uppdrag och arbete. Ett samhälle med det stora hjärtat där vi alla hjälper och ser varandra. Människovärdet är det absolut viktigaste som ska lysa i centrum. Medmänniskan finns i det lilla barnet, den äldre, du och jag. Vi måste tillsammans värna och försvara vår gemensamma värdegrund i livets alla faser och tider och inom de områden där vi arbetar, verkar och finns.
debatt Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Intressen: Att göra det jag kan för att bygga det goda samhället. "Vad du vill andra ska göra för dig, det ska du göra för dem", är den gyllene regeln som är grunden i alla sammanhang och som är min huvudlinje i mitt politiska uppdrag och arbete. Ett samhälle med det stora hjärtat där vi alla hjälper och ser varandra. Människovärdet är det absolut viktigaste som ska lysa i centrum. Medmänniskan finns i det lilla barnet, den äldre, du och jag. Vi måste tillsammans värna och försvara vår gemensamma värdegrund i livets alla faser och tider och inom de områden där vi arbetar, verkar och finns. Ge mig en pappersnäsduk..
Overkill Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Nu har jag gjort negerbollar, men gjorde lite fel så det blev 1,5 dl kaffe istället för två-tre matskedar. Så fick sila och hålla på. Men nu är det färdigt i alla fall!
debatt Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Hoppas alla mår bra! Nu ska jag försöka klä på mig, vilket jag inte gjort ännu idag. Sedan raka mig och ta mig och 1) hämta min bok, 2) lämna in tipset, 3) handla mat. SadamJr. Ja.
Dingbats Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Nu har jag gjort negerbollar, men gjorde lite fel så det blev 1,5 dl kaffe istället för två-tre matskedar. Så fick sila och hålla på. Men nu är det färdigt i alla fall! Kan jag få?
Overkill Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 KD Hade verkligen kunnat vara vilket parti som helst, extremt intetsägande.
debatt Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 KD Det var ju inget kul. Det var ju alldeles för uppenbart. Trodde du skulle överraska mig. Därav gissningen. 😄
debatt Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Jag ska ta på mig mössa. Bara för att. Det regnar ju fan.
Dingbats Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Hade verkligen kunnat vara vilket parti som helst, extremt intetsägande. Japp. Vet iofs inte hur mycket typ MP håller på och blajar om medmänsklighet och värdegrunder och sånt.
Recommended Posts