Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Jag ska hämta en bok jag beställt om tåg i europa och som jag fick en sms-avisering om. OM jag orkar det... Halva kuren kvar.

Postat (redigerat)
Negerballar, hade han väl skrivit då, Dingdong?

Nä, menade att det är ett finare sätt att uttrycka sig på, vad gäller kokos(neger-)bollar. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Idag kommer Benfica-Liverpool på TV4 Sport kl 21.05 för de som vill se den. Har man en massa andra kanaler finns det några till att välja bland.

Postat
Nä, menade att det är ett finare sätt att uttrycka sig på, vad gäller kokos(neger-)bollar. 😄

Missförstånd. Den var till Dingbats.

😄

Postat

Jag har nog bara ätit en "kokosboll" i hela mitt liv. Den var väldigt chokladaktig. Är inget större fan av kladdkaka heller. Det är ok dock.

Munkar kan vara goda.

Och donuts med.

Postat

Intressen:

Att göra det jag kan för att bygga det goda samhället. "Vad du vill andra ska göra för dig, det ska du göra för dem", är den gyllene regeln som är grunden i alla sammanhang och som är min huvudlinje i mitt politiska uppdrag och arbete. Ett samhälle med det stora hjärtat där vi alla hjälper och ser varandra. Människovärdet är det absolut viktigaste som ska lysa i centrum. Medmänniskan finns i det lilla barnet, den äldre, du och jag. Vi måste tillsammans värna och försvara vår gemensamma värdegrund i livets alla faser och tider och inom de områden där vi arbetar, verkar och finns.

Postat
Intressen:

Att göra det jag kan för att bygga det goda samhället. "Vad du vill andra ska göra för dig, det ska du göra för dem", är den gyllene regeln som är grunden i alla sammanhang och som är min huvudlinje i mitt politiska uppdrag och arbete. Ett samhälle med det stora hjärtat där vi alla hjälper och ser varandra. Människovärdet är det absolut viktigaste som ska lysa i centrum. Medmänniskan finns i det lilla barnet, den äldre, du och jag. Vi måste tillsammans värna och försvara vår gemensamma värdegrund i livets alla faser och tider och inom de områden där vi arbetar, verkar och finns.

Ge mig en pappersnäsduk..

Postat

Nu har jag gjort negerbollar, men gjorde lite fel så det blev 1,5 dl kaffe istället för två-tre matskedar. Så fick sila och hålla på. Men nu är det färdigt i alla fall!

Postat

Hoppas alla mår bra!

Nu ska jag försöka klä på mig, vilket jag inte gjort ännu idag.

Sedan raka mig och ta mig och 1) hämta min bok, 2) lämna in tipset, 3) handla mat.

SadamJr. Ja.

Postat
Nu har jag gjort negerbollar, men gjorde lite fel så det blev 1,5 dl kaffe istället för två-tre matskedar. Så fick sila och hålla på. Men nu är det färdigt i alla fall!

Kan jag få?

Postat
Hade verkligen kunnat vara vilket parti som helst, extremt intetsägande.

Japp. Vet iofs inte hur mycket typ MP håller på och blajar om medmänsklighet och värdegrunder och sånt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.