Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Jag vet inte riktigt. Men Charles the Great hette ju (kallades?) Charlemagne så.

Du lär inte gilla det men det finns en låt om honom.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Det blev förresten en trevlig födelsedag igår ändå. Kom bra överens me min brorsa och vi hade kul. Känns gött. Fick två öl i present. xD

Nu ska jag snart iväg på en konstutställning där en tjejkompis ställer upp sina tavlor. Och så ska vi fika efter. Nice. ☺️

Tre öl.

Postat
Minns du fel med vilje?

Nej. Om det bara är jag som minns att du har skrivit att du är två meter lång så får jag väl be om ursäkt.

Postat
Nej. Om det bara är jag som minns att du har skrivit att du är två meter lång så får jag väl be om ursäkt.

Jag har lasagne i ugnen nu.

Postat (redigerat)

Trodde Åtvid skulle knipa poäng borta mot Halmstad senast, men det gick ju inte alls. Lyssnade på SadamJrs råd om att de hade spelat bra mot Gefle. Men som tur var hade inte det rättet gett vinst heller. Blev bara 8 igen. Har haft 8 rätt fyra omgångar i rad.

Konstiga resultat i inledningen. Helsingborg klassade Blåvitt och Häcken o Mjällby går ovanligt bra och GAIS var klart bättre än AIK.

Redigerat av debatt
Postat
Klara Söderberg från First Aid Kit kommenterade på en kompis status precis. Hehe.

Starstruck! Hon har 999 vänner. Vad sa hon då?

Postat
Trodde Åtivd skulle knipa poäng borta mot Halmstad senast, men det gick ju inte alls. Lyssnade på SadamJrs råd om att de hade spelat bra mot Gefle. Men som tur var hade inte det rättet get vinst heller. Blev bara 8 igen. Har haft 8 rätt fyra omgångar i rad.

Har man lika många rätt fem gånger i rad får man en tårta på posten har jag hört.

Postat
Trodde Åtivd skulle knipa poäng borta mot Halmstad senast, men det gick ju inte alls. Lyssnade på SadamJrs råd om att de hade spelat bra mot Gefle. Men som tur var hade inte det rättet get vinst heller. Blev bara 8 igen. Har haft 8 rätt fyra omgångar i rad.

Konstiga resultat i inledningen. Helsingborg klassade Blåvitt och Häcken o Mjällby går ovanligt bra och GAIS var klart bättre än AIK.

Hur ska du ha det? Friend or foe?

Postat

Det är ju iofs 93:an. Hon är inte så snygg. 90:an är läckrare, men hon har diabetes.

Postat

Siri Ingrid Maria Ståhlberg Johanna Söderberg Klara Söderberg aka First Aid Kit ikväll. Längtar!

22 minutes ago · Comment · Like

Klara Söderberg ♥

11 minutes ago

Så kanske inte så konstigt att hon kommenterade eftersom hon var taggad.

Postat
Siri Ingrid Maria Ståhlberg Johanna Söderberg Klara Söderberg aka First Aid Kit ikväll. Längtar!

22 minutes ago · Comment · Like

Klara Söderberg ♥

11 minutes ago

Så kanske inte så konstigt att hon kommenterade eftersom hon var taggad.

Hoppades det skulle vara lite snaskigare. De är inte så jäkla bra, fast jag har inte hört nya skivan.

Postat
Hur ska du ha det? Friend or foe?

Jag tror Åtvid tar poäng i någon kommande omgång och då sitter jag där och har tjänat ett rätt som var oväntat för de flesta tippare.

Postat
Ja just det! Min virtuella öl från Saddam himself får ju icke förglömmas. ☺️

Jäpp, och nästa virtuella runda är din.

Postat
Jag har bara hört Fleet Foxes-covern när dom är i skogen och den är ju fin och så men annars inte lyssnat.

Jag tycker "Siberian Breaks" är bäst från nya MGMT-plattan.

Apropå musik.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.