Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Det blev förresten en trevlig födelsedag igår ändå. Kom bra överens me min brorsa och vi hade kul. Känns gött. Fick två öl i present. xD

Nu ska jag snart iväg på en konstutställning där en tjejkompis ställer upp sina tavlor. Och så ska vi fika efter. Nice. ☺️

Tre öl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde Åtvid skulle knipa poäng borta mot Halmstad senast, men det gick ju inte alls. Lyssnade på SadamJrs råd om att de hade spelat bra mot Gefle. Men som tur var hade inte det rättet gett vinst heller. Blev bara 8 igen. Har haft 8 rätt fyra omgångar i rad.

Konstiga resultat i inledningen. Helsingborg klassade Blåvitt och Häcken o Mjällby går ovanligt bra och GAIS var klart bättre än AIK.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde Åtivd skulle knipa poäng borta mot Halmstad senast, men det gick ju inte alls. Lyssnade på SadamJrs råd om att de hade spelat bra mot Gefle. Men som tur var hade inte det rättet get vinst heller. Blev bara 8 igen. Har haft 8 rätt fyra omgångar i rad.

Har man lika många rätt fem gånger i rad får man en tårta på posten har jag hört.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde Åtivd skulle knipa poäng borta mot Halmstad senast, men det gick ju inte alls. Lyssnade på SadamJrs råd om att de hade spelat bra mot Gefle. Men som tur var hade inte det rättet get vinst heller. Blev bara 8 igen. Har haft 8 rätt fyra omgångar i rad.

Konstiga resultat i inledningen. Helsingborg klassade Blåvitt och Häcken o Mjällby går ovanligt bra och GAIS var klart bättre än AIK.

Hur ska du ha det? Friend or foe?

Link to comment
Dela på andra sajter

Starstruck! Hon har 999 vänner. Vad sa hon då?

Siri Ingrid Maria Ståhlberg Johanna Söderberg Klara Söderberg aka First Aid Kit ikväll. Längtar!

22 minutes ago · Comment · Like

Klara Söderberg ♥

11 minutes ago

Så kanske inte så konstigt att hon kommenterade eftersom hon var taggad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Siri Ingrid Maria Ståhlberg Johanna Söderberg Klara Söderberg aka First Aid Kit ikväll. Längtar!

22 minutes ago · Comment · Like

Klara Söderberg ♥

11 minutes ago

Så kanske inte så konstigt att hon kommenterade eftersom hon var taggad.

Hoppades det skulle vara lite snaskigare. De är inte så jäkla bra, fast jag har inte hört nya skivan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...