SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 gjorde pipetteringstestet idag. Man fick max ha en skillnad på 3% mellan ett triplikat. jag hade 0,9%. helt ok. min närmsta chef har typ 0%. att jag failade på första försöket berättar jag dock inte för er, för det är ju pinsamt. Är det som nån utbildning eller introduktion du håller på med nu?
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Det är bara som du inbillar dig! 😮 Tack. Jag behövde lite uppmuntran.
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Har vatt hos doktorn i eftermiddag. Hon säjer att jag kan gå tillbaka till jobbet på prov om två veckor. Undrar om dom minns vem jag är när jag knallar in.
Gote Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Har vatt hos doktorn i eftermiddag. Hon säjer att jag kan gå tillbaka till jobbet på prov om två veckor. Undrar om dom minns vem jag är när jag knallar in. Hur känns det då? Att komma tillbaka alltså.
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Hur känns det då? Att komma tillbaka alltså. Jag tycker väldigt mycket om jobbet, att undervisa småbarn. Annars är det rätt tufft. Hade varit utanför arbetsmarknaden i flera år pga hälsoproblem när jag lyckades kämpa mej till det här knäcket efter att själv ha fixat en praktikplats utan någon hjälp nånstans, utom från skolan som släpper in mej i verksamheten fast dom inte alls behöver. När man sedan lyckas sy ihop en tjänst av detta och det leder till en långtidssjukskrivning är det måttligt roligt. Tror dock att jag fortfarande har stöd av skolan, eftersom allting har funkat väldigt bra när jag har varit där, så det är väl bara att bita i det sura gräset, eller vad det heter, och knalla dit.
Fidden Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 hehe xD Är det en fast tjänst eller vikariat typ? det ska vara en fast tjänst, men alla pratar med mig som om det vore ett vikariat, så jag vet inte riktigt xD
Fidden Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Är det som nån utbildning eller introduktion du håller på med nu? Exactemundo, som de troligen inte säger någonstans i världen.
Gote Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Jag tycker väldigt mycket om jobbet, att undervisa småbarn. Annars är det rätt tufft. Hade varit utanför arbetsmarknaden i flera år pga hälsoproblem när jag lyckades kämpa mej till det här knäcket efter att själv ha fixat en praktikplats utan någon hjälp nånstans, utom från skolan som släpper in mej i verksamheten fast dom inte alls behöver. När man sedan lyckas sy ihop en tjänst av detta och det leder till en långtidssjukskrivning är det måttligt roligt. Tror dock att jag fortfarande har stöd av skolan, eftersom allting har funkat väldigt bra när jag har varit där, så det är väl bara att bita i det sura gräset, eller vad det heter, och knalla dit. Ganska blandade känslor, men samtidigt är väl jobbet så pass givande att det är värt resten? Jag är faktiskt lite avundsjuk på folk som har stimulerande jobb. För mig handlar det bara om att komma igenom dagen... 😮
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 det ska vara en fast tjänst, men alla pratar med mig som om det vore ett vikariat, så jag vet inte riktigt xD Hur går det med rakningen?
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Ganska blandade känslor, men samtidigt är väl jobbet så pass givande att det är värt resten? Jag är faktiskt lite avundsjuk på folk som har stimulerande jobb. För mig handlar det bara om att komma igenom dagen... 😮 Vad är det du gör? Vad skulle du vilja göra? Antar att du har skapligt betalt? Smått personligt, men det var du som började.
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 jotack bra. själv? Just nu ser jag ut som ett krusbär på steroider.
Overkill Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 det ska vara en fast tjänst, men alla pratar med mig som om det vore ett vikariat, så jag vet inte riktigt xD Haha 😮
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Kan nån tala om för mej vad det är för skillnad på en gook och xD?
Dingbats Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Men helvete. Mitt anteckningsblock med låtidéer från de senaste tre åren är borta.
Gote Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Vad är det du gör? Vad skulle du vilja göra? Antar att du har skapligt betalt?Smått personligt, men det var du som började. Jag skriver manualer som konsult. Skapligt betalt, inte så att jag lever lyxliv, men jag har inget att klaga på. Hade jag fått välja hade jag nog jobbat som fotograf på heltid. Har en firma vid sidan om där jag jobbar med sånt, men det känns som man har en bit kvar tills man kan säga upp sig från sitt vanliga jobb. Man kanske skulle rösta på MP så att man kan ta ett friår? Your move.
Dingbats Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Men helvete. Mitt anteckningsblock med låtidéer från de senaste tre åren är borta. Puh, det var hos l'Hugo. Jag lider lite med dig, Gote.
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Jag skriver manualer som konsult. Skapligt betalt, inte så att jag lever lyxliv, men jag har inget att klaga på. Hade jag fått välja hade jag nog jobbat som fotograf på heltid. Har en firma vid sidan om där jag jobbar med sånt, men det känns som man har en bit kvar tills man kan säga upp sig från sitt vanliga jobb. Man kanske skulle rösta på MP så att man kan ta ett friår? Your move. Nån slags liv måste du väl ha eftersom du inte hänger här kvällar och helger? Eller?
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Men helvete. Mitt anteckningsblock med låtidéer från de senaste tre åren är borta. Se det som en möjlighet.
Overkill Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Vad betyder det? Jag vet inte riktigt. Men Charles the Great hette ju (kallades?) Charlemagne så.
Pico Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 vad betyder det? Jag är tillbaks helt enkelt. Har varit ute på vift lite. 😮
Memphis Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 (redigerat) Det blev förresten en trevlig födelsedag igår ändå. Kom bra överens me min brorsa och vi hade kul. Känns gött. Fick två öl i present. xD Nu ska jag snart iväg på en konstutställning där en tjejkompis ställer upp sina tavlor. Och så ska vi fika efter. Nice. ☺️ Redigerat 31 mars 2010 av Memphis
debatt Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Samtidigt som du var 212 cm lång. Minns du fel med vilje?
Recommended Posts