Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
ojdå, har gått ner i vikt xD Väger 69,5 nu, vägde 73 sist jag var hemma.

När jag såg ut precis som dig kroppskonstitutionsmässigt och var i din ålder pendlade jag mellan 53-56 kg.

Nu när jag lagt mig till med fetmage eftersom jag inte kunnat träna pga armbågsskadan, vänster knäproblem,

nervinklämningar, infektioner och skit så har jag plufsat till mig. Hade inte vägt mig på läääänge. Men nu var det 73 kg.

Det med vikt är konstiga grejer.

Postat

När jag mönstrade i lumpen var jag inte smal utan helt normalbyggd. Vägde ändå bara lite över 50.

Hur fan kan folk väga så mycket?

Postat
När jag mönstrade i lumpen var jag inte smal utan helt normalbyggd. Vägde ändå bara lite över 50.

Hur fan kan folk väga så mycket?

Snarare hur fan kan du väga så lite?

Jag är fan 1.61 och när jag vägde 56kg så var jag normalbygg/smal 😏

Postat
Jag väger 65 kg och det har jag gjort hela mitt liv.

Det var inte vad din mamma sa...

Postat

klädde på mig å packade för att dra till gymmet. Gick ner och ut. Då kom jag på att jag lämnade cykeln på upplands igår kväll. VIPS så var gymmsuget borta och de skulle ändå ta för lång tid då. Så jag skiter i att gymma idag! 😄

Postat
klädde på mig å packade för att dra till gymmet. Gick ner och ut. Då kom jag på att jag lämnade cykeln på upplands igår kväll. VIPS så var gymmsuget borta och de skulle ändå ta för lång tid då. Så jag skiter i att gymma idag! 😄

Ät chips istället!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.