Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Sista sekunderna i mästarnas mästare var de klart roligaste, höll på att garva ihjäl mig xD

tyckte det var skitkul när han brottarens klocka började pipa för pulsen och han ramlade ur stolen xD

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Jag tackade nej till en tv förut till det rummet som jag bor i när jag är hemma, för jag tyckte det var onödigt att mamma lade 3000 på det. Vet inte vad som är fel på mig som tackar nej till grejer.

Postat
Idag måste jag lägga mig relativt tidigt för jag ska upp sju. CP 🙁

Jag med! Jag har ingenting att göra men ska upp ändå. Man får passa på när man har chansen att utnyttja bra dygnsrytm!

Postat
Jag tackade nej till en tv förut till det rummet som jag bor i när jag är hemma, för jag tyckte det var onödigt att mamma lade 3000 på det. Vet inte vad som är fel på mig som tackar nej till grejer.

Hur stor del av åren kommer du vara hemma då?

Postat
Hur stor del av åren kommer du vara hemma då?

Sommar. Men jag behöver ju ändå få hem min stereo och DJ-prylar så då kan man ju lika gärna ta teven med.

Postat
Sommar. Men jag behöver ju ändå få hem min stereo och DJ-prylar så då kan man ju lika gärna ta teven med.

Ändå lite schysst att inte vara girig.

Postat

Sen ska vi till göteborg på torsdag och jag behöver nya byxor och mamma tjatar hela tiden om att hon har så mycket pengar att hon inte vet vad hon ska göra med dom, så jag får väl försöka skaffa mig lite kläder.

Postat
Sen ska vi till göteborg på torsdag och jag behöver nya byxor och mamma tjatar hela tiden om att hon har så mycket pengar att hon inte vet vad hon ska göra med dom, så jag får väl försöka skaffa mig lite kläder.

Ser hon bra ut 🙁 singel:o

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.