Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
huh? Myspacen? 😆

Annars finns några verk på bloggar runtom i världen. Låten som jag släppte finns på Beeatport också 😄

EDIT: Annars äre bara å fråga 😛

Det var Beatport jag menade, hade för mig det var mer än bara en låt. Har du bara släppt massa lösa låtar eller?

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Kan man inte tanka DKM på TPB? 😆

Det finns en del med Dropkick Murphys, om man inte bryr sig om vad förkortningen står för.

Postat

fattar inte hur folk hinner leva. har dessutom kommit på mig själv med att utgå ifrån att jobbet bara är tillfälligt och att jag snart har all min fritid tillbaks xD

Postat
fattar inte hur folk hinner leva. har dessutom kommit på mig själv med att utgå ifrån att jobbet bara är tillfälligt och att jag snart har all min fritid tillbaks xD

fy fan.

Postat
iiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag ska räkna ut det när jag kommer in med hunden igen.

Fast är fakultetfunktionen definierad för imaginära tal?

Postat
Det var faktiskt en tjej i klassen som tittade på mig lite ihärdigt! Men hon är ju matte/fysik-student då.

😛

Postat
Jag ska räkna ut det när jag kommer in med hunden igen.

Fast är fakultetfunktionen definierad för imaginära tal?

men hur räknar man fakulteten av fakulteten av fakulteten av fakulteten av fakulteten av fakulteten etc etc.?

Postat

jag kan nog nästan med säkerhet säga att det inte finns en enda singelbrud på det där företaget, men däremot ett gäng singelkillar. Får sadla om.

Postat
jag kan nog nästan med säkerhet säga att det inte finns en enda singelbrud på det där företaget, men däremot ett gäng singelkillar. Får sadla om.

...äre int bättre att sadla PÅ? 😆

roligt.. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.