Dingbats Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 huh? Myspacen? 😆 Annars finns några verk på bloggar runtom i världen. Låten som jag släppte finns på Beeatport också 😄 EDIT: Annars äre bara å fråga 😛 Det var Beatport jag menade, hade för mig det var mer än bara en låt. Har du bara släppt massa lösa låtar eller?
Dingbats Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Kan man inte tanka DKM på TPB? 😆 Det finns en del med Dropkick Murphys, om man inte bryr sig om vad förkortningen står för.
Pazo Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Det var Beatport jag menade, hade för mig det var mer än bara en låt. Har du bara släppt massa lösa låtar eller? de var bara en. men flera versioner
Dingbats Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Helt sjukt slut i hela kroppen är jag nu.. 😆 Vem ska du då ge chips när Killis är borta?
Dingbats Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Man borde ge ut en diktsamling med bara instrumentala dikter. Bara titlar, ingen text.
Fidden Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 fattar inte hur folk hinner leva. har dessutom kommit på mig själv med att utgå ifrån att jobbet bara är tillfälligt och att jag snart har all min fritid tillbaks xD
Dingbats Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 fattar inte hur folk hinner leva. har dessutom kommit på mig själv med att utgå ifrån att jobbet bara är tillfälligt och att jag snart har all min fritid tillbaks xD fy fan.
Dingbats Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 iiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska räkna ut det när jag kommer in med hunden igen. Fast är fakultetfunktionen definierad för imaginära tal?
Pico Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Det var faktiskt en tjej i klassen som tittade på mig lite ihärdigt! Men hon är ju matte/fysik-student då. 😛
Fidden Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Jag ska räkna ut det när jag kommer in med hunden igen. Fast är fakultetfunktionen definierad för imaginära tal? men hur räknar man fakulteten av fakulteten av fakulteten av fakulteten av fakulteten av fakulteten etc etc.?
Fidden Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 jag kan nog nästan med säkerhet säga att det inte finns en enda singelbrud på det där företaget, men däremot ett gäng singelkillar. Får sadla om.
Neosus Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 jag kan nog nästan med säkerhet säga att det inte finns en enda singelbrud på det där företaget, men däremot ett gäng singelkillar. Får sadla om. ...äre int bättre att sadla PÅ? 😆 roligt.. 😛
Recommended Posts