Pazo Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 😕 Fick mail från vår lärare i fysikalisk kemi Resultatet var mycket bra (93% godkända) 😄
Emulator Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 ey pazo, kan du spanska bra alltså? och, har du en syrra som kan spanska bra? som du kan spela in? kanske via telefon om inte annat? 😄
Pazo Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 ey pazo, kan du spanska bra alltså? och, har du en syrra som kan spanska bra? som du kan spela in? kanske via telefon om inte annat? 😄 positivt. Hon är i uppsala nu
Emulator Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 den här låten Your browser does not support the HTML5 audio tag skall få ett utro med massa spansk nylongura så, lite prat vore najs. Hur länge stannar syster i stan?
Pazo Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 den här låten Your browser does not support the HTML5 audio tag skall få ett utro med massa spansk nylongura så, lite prat vore najs. Hur länge stannar syster i stan? Hon bor i uppsala också 🙂 Iof ska hon resa iväg 4feb... xD
Pazo Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 öööhhh... Jag är väl tillbaka i uppsla den 16e typ. och är upptagen där i helgen. men ög fom 18e äre väl bara för mig å ringa henne? 🙂
Emulator Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 bra bra, ja inte fan fvet jag. hon kanske bor halvvägs till rasbo och du i gottsunda 🙂 låter bra detta pazo, jag ordnar lite text o så, så ni kan översätte sen. Bra bra bra bra 😄 :D 😄 :D 😄 annars dÅ?
Emulator Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 eller man. JAG är mätt på dem 🙂 trött här, stått på jävla träningsmaskin, så dumt 😄
slejnard Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 nja, stå på en träningsmaskin kanske inte är så tröttsamt 😄 håller med om filip å fredrik vethuttrick 🙂
Emulator Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 ålrajt, jag tränade med hjälp av en träningsmaskin 🙂
slejnard Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 min cm3 kom idag...jäklarns så liten mick 🙂 nån som vet om de duger att micka gitarr live i sorlig publik?
Overkill Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Förstår inte hur folk kan länka till det här: http://svtplay.se/v/1839755 (1:17 långt) och säga "Maud Olofsson, inget illa menat, men gå och dö". 🙂 Det är ju bara bullshit om staten ska gå in och ta över ett bilföretag som går dåligt istället för att låta marknaden ha sin gång och istället göra det bästa av situationen och anpassa sig till det nya.
Emulator Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 såg nån sån ekonom som sa att det inte har gått så dåligt ändå, det har försvunnit i GM. Sen har de väl riktigt bra grejor på G också. jag tycker staten skulle köpa upp fabriken och tillverka elbilar i. kunde man köpa en bra elbil för 50-60000 skulle ALLA vilja ha en.
Overkill Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 såg nån sån ekonom som sa att det inte har gått så dåligt ändå, det har försvunnit i GM. Sen har de väl riktigt bra grejor på G också. Jo, GM har väl lagt liksom stora delar av forskningskostnader och andra utgifter i Saab, men samtidigt har jag svårt att se varför det är statens uppgift att ta hand om såna saker. Gillar inte det riktigt, och därför förstår jag inte riktigt varför man vill att Maud Olofsson ska dö, det är ju bara löjligt. Häng GMs VD istället för henne, inte hon som har gjort fel och inte hennes uppgift att äga bilmärken.
Pazo Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 VET NI! 🙂 Jag har upptäckt quakelive 😄 :D 😄 :D FYFAN VA NAJS DE ÄR 😄
Emulator Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Jo, GM har väl lagt liksom stora delar av forskningskostnader och andra utgifter i Saab, men samtidigt har jag svårt att se varför det är statens uppgift att ta hand om såna saker. Gillar inte det riktigt, och därför förstår jag inte riktigt varför man vill att Maud Olofsson ska dö, det är ju bara löjligt. Häng GMs VD istället för henne, inte hon som har gjort fel och inte hennes uppgift att äga bilmärken. Nej du har rätt 🙂 fast man är bra sugen på att avsätta henne och låta henne jobba som tandkrämskorkspåskruvare eller något 😄 Av andra orsaker
Neosus Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 min cm3 kom idag...jäklarns så liten mick 🙂 nån som vet om de duger att micka gitarr live i sorlig publik? Jadå det fonkar. Vi har 2 st till bandet i Åsele. Använde vi som sång mickar.. Har kört på gitarr oxå... och som överhäng... ja överallt. ...eller nej inte överallt men nääääästan 😄
Overkill Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 MEN TJENARE 😄 Va fan du borde inte få spela QL 🙂
slejnard Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 gött grahn! 😄 ska testa spela in med den här hemma i första hand. måste bara bli pigg å orka nån dag. 🤪
Overkill Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 jag vill också ha en mick att spela in med! vänta tre veckor!
Recommended Posts