Pico Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 shit vad ni var engagerade då Väntar på spännande rapport om den asläckra bruden... filosofistudent eller ej! 😄
Pico Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Nästan lite kaffesugen, men jag tror jag hoppar över den.
Gote Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Nästan lite kaffesugen, men jag tror jag hoppar över den. "den"? 😄 Det är tur att jag inte märker ord...
Pico Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 (redigerat) "den"? 😄 Det är tur att jag inte märker ord... Tänkte samma sak, sen började jag tänka på den där julkalendern. Minns inte om det fanns men de borde ha haft att någon hoppar över något iaf. Redigerat 30 mars 2010 av Pico
Gote Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Tänkte samma sak, sen började jag tänka på den där julkalendern. Minns inte om det fanns men de borde ha haft att någon hoppar över något iaf. Pillow pants join forces over a Margot pylons. You aren't sailing past honor, for the laking of a room. These questions are birthday basements. To end the blue radish is the upside of luxury and sparking a good lizard, can only make tears fall in hindsight. Puddles do not ask for why not. it is cheese, breath, and wind. It is cheese.
Gote Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Nike OCD™ Kom på en slogan när jag var ute med hunden igår. "Just gotta do it!" 😄
Pico Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Kom på en slogan när jag var ute med hunden igår. "Just gotta do it!" 😄 xD
Memphis Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 GRATTIS MEMPHIS TENNESSEE!!!!!!!!!! Morrn! Grattis Memphan! 😄 grattis memphan 🥰 Tack debatt, Pico och Killis! 🥰 😄
Memphis Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Näpp, inga barn, och det är nog lika bra. Men för att va en gammal inbiten ungkarl har jag haft rätt mycket med barn att göra. Okej. Ja just ja, du e lärare för yngre ja. Som att du har massa barn då. 😄
SadamJR Postat 30 mars 2010 Trådstartare Postat 30 mars 2010 Jag tyckte Picos kommentar var relevant. Den belyste det absurda i att du tyckte att folk alltid ska säga sanningen. Ingen säger alltid sanningen, och ingen orkar att alltid höra sanningen. Exakt. Borde ha skrivit det i stället. så hade debatt inte blivit sur på mej, tror jag.
Memphis Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 (redigerat) Jag funderar på att bli SI-ledare till hösten. "Supplemental Instruction". Man är en slags övningsledare/lärare på frivilliga övningslektioner i matte för förstaårselever på sitt program. Skulle vara en kul erfarenhet. Men lär väl inte blir av. Redigerat 30 mars 2010 av Memphis
Recommended Posts