Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

"den"? 😄

Det är tur att jag inte märker ord...

Tänkte samma sak, sen började jag tänka på den där julkalendern. Minns inte om det fanns men de borde ha haft att någon hoppar över något iaf.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte samma sak, sen började jag tänka på den där julkalendern. Minns inte om det fanns men de borde ha haft att någon hoppar över något iaf.

Pillow pants join forces over a Margot pylons. You aren't sailing past honor, for the laking of a room. These questions are birthday basements. To end the blue radish is the upside of luxury and sparking a good lizard, can only make tears fall in hindsight. Puddles do not ask for why not. it is cheese, breath, and wind. It is cheese.

Link to comment
Dela på andra sajter

Näpp, inga barn, och det är nog lika bra. Men för att va en gammal inbiten ungkarl har jag haft rätt mycket med barn att göra.

Okej. Ja just ja, du e lärare för yngre ja. Som att du har massa barn då. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tyckte Picos kommentar var relevant. Den belyste det absurda i att du tyckte att folk alltid ska säga sanningen.

Ingen säger alltid sanningen, och ingen orkar att alltid höra sanningen.

Exakt. Borde ha skrivit det i stället. så hade debatt inte blivit sur på mej, tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag funderar på att bli SI-ledare till hösten. "Supplemental Instruction". Man är en slags övningsledare/lärare på frivilliga övningslektioner i matte för förstaårselever på sitt program. Skulle vara en kul erfarenhet. Men lär väl inte blir av.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...