Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Dingbats skall lätt vara en jock som går in i filosofiklassen och så vinner han den där smarta, blyga tjejen som efter en makeover är asläcker och alla tappar hakan!

Eller så är det tjejen som är asläcker från första början, och så vinner hon mig som är den där smarta, blyga killen som efter en makeover är skitsnygg och alla tappar hakan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller så är det tjejen som är asläcker från första början, och så vinner hon mig som är den där smarta, blyga killen som efter en makeover är skitsnygg och alla tappar hakan.

Så länge du får den asläckra tjejen är jag nöjd! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tyckte Picos kommentar var relevant. Den belyste det absurda i att du tyckte att folk alltid ska säga sanningen.

Ingen säger alltid sanningen, och ingen orkar att alltid höra sanningen.

Jag menade ju naturligtvis att säga sanningen när det gäller hur folk mår. Det var det vi diskuterade från början.

Hade två i min närhet sagt sanningen hade de inte tagit livet av sig...

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag menade ju naturligtvis att säga sanningen när det gäller hur folk mår. Det var det vi diskuterade från början.

Hade två i min närhet sagt sanningen hade de inte tagit livet av sig...

😄

Beklagar!

Det är naturligtvis en tragedi när någon väljer nödutgången, men tror du att de hade låtit bli om de hade berättat hur de mådde?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag menade ju naturligtvis att säga sanningen när det gäller hur folk mår. Det var det vi diskuterade från början.

Hade två i min närhet sagt sanningen hade de inte tagit livet av sig...

😄

Beklagar sorgen och bekymrar mig något över att du verkar ha tagit på dig ansvaret för händelserna.

Filat på svaret over and over, men kommer inte fram till något bättre än det jag skrivit ovanför.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...