Gote Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Att SadamJr lärt sig skita med fel ände är en annan sanning. Nej, det är en lögn. 😛
SadamJR Postat 30 mars 2010 Trådstartare Postat 30 mars 2010 Jasså Wibble? Igår sa du Vibble, så jag trodde du menade nån annan... xD Jaha. Vet fan inte vad hon heter.
SadamJR Postat 30 mars 2010 Trådstartare Postat 30 mars 2010 Att SadamJr lärt sig skita med fel ände är en annan sanning. Intressant. På slutet är du antingen mycket vänlig eller mycket ovänlig. Jaja.
Gote Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Jaha. Vet fan inte vad hon heter. Jag var bara nöjd att jag hittade ett kryphål så att jag slapp erkänna att jag hade fel! 😛
debatt Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Intressant. På slutet är du antingen mycket vänlig eller mycket ovänlig. Jaja. Försöker bara hålla jämna steg med dig. Vadå "snyggt" och "dödande nätvolley"? Picos kommentar var ju helt irrelevant för det första.
Gote Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Försöker bara hålla jämna steg med dig.Vadå "snyggt" och "dödande nätvolley"? Picos kommentar var ju helt irrelevant för det första. Jag tyckte Picos kommentar var relevant. Den belyste det absurda i att du tyckte att folk alltid ska säga sanningen. Ingen säger alltid sanningen, och ingen orkar att alltid höra sanningen.
Pazo Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 mäh, fyller år imorn, jobbigt. 😏 men åker dock inte hem som tur e, palla pappa. En av mina yngre bröder kommer på besök men man blir så lätt irriterad på honom, ibland är han skön men ska liksom vara cool hela tiden och när han säger han något jobbigt och man då blir irriterad så blir han irriterad på att man tog illa upp, fast han vet att man skulle göra det. Mäh, svårt att förklara, han e komplicerad. Känns ibland också som jag inte lever upp till en så "cool" bror som han skulle vilja ha, vilket är jobbigt, men jag är som jag är liksom. shit va ni inte e det minsta intresserade av mina familjeproblem. xD Han är alltså en såkallad Tönt? 😄 😕
Overkill Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Hepp! Ut å springa då kanske! xD sopigt att inte göra det med mig
Dingbats Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Jag önskar jag var tillräckligt intresserad av filosofi och psykologi och sånt och inge skoltrött alls så jag pallade plugga sånt.
Overkill Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 filosofi är inte så kul att plugga men kul att kunna. som det mesta iofs
Pico Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 (redigerat) filosofi är inte så kul att plugga men kul att kunna. som det mesta iofs Typ som en manlig cohab? Redigerat 30 mars 2010 av Pico
Dingbats Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 filosofi är inte så kul att plugga men kul att kunna. som det mesta iofs Iofs det som är fördelen med typ matte då, att kunna det är att plugga det. Finns säkert snygga mattetjejer också iofs.
Pico Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 (redigerat) Edit-mes! 😕 Mäh, ett a för mycket råkade komma med. Il stfuo bastaggio! 😄 Edit: Fattades en 😛 men tvekade att editera. 😏 Redigerat 30 mars 2010 av Pico
Overkill Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Iofs det som är fördelen med typ matte då, att kunna det är att plugga det. Finns säkert snygga mattetjejer också iofs. Pluggar du filosofi hamnar du med folk i sammetskavajer i lustiga färger med harry potter-glasögon på nästippen med djupa funderingar över tyska 1700-talsfilosofer.
Overkill Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Iofs det som är fördelen med typ matte då, att kunna det är att plugga det. Finns säkert snygga mattetjejer också iofs. Jag tyckte inte direkt filosofin på gymnasiet var kul när jag hade den men nu i efterhand tycker jag det var kul. Samma med politisk teori som jag hade förra terminen, inte jättekul då men i efterhand är det kul att kunna.
Overkill Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 (redigerat) stenskott-slagning känns som en fin affärsidé, framförallt om man även sysslar med stenskotts-lagning. xD edit-mes Redigerat 30 mars 2010 av Overkill
Overkill Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 såg en bil förut där det stod "stenskottslagning" i rutan som reklam och läste det fel först xD
Dingbats Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Pluggar du filosofi hamnar du med folk i sammetskavajer i lustiga färger med harry potter-glasögon på nästippen med djupa funderingar över tyska 1700-talsfilosofer. Vilket är lite av det som drar en till det.
Pico Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 orka vara mer pretentiös än nödvändigt Men det är ju nödvändigt då? 😏
Recommended Posts