Fidden Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Dagen gick utan större missöden. förutom att en liten kaffekopp inte rymmer lika mycket som en stor kaffekopp. men nu har jag lärt mig att man kan välja koppstorlek på kaffeautomaten. dessutom stavade jag johansson såhär: joahsnnon.
Dingbats Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Dagen gick utan större missöden. förutom att en liten kaffekopp inte rymmer lika mycket som en stor kaffekopp. men nu har jag lärt mig att man kan välja koppstorlek på kaffeautomaten. dessutom stavade jag johansson såhär: joahsnnon. Du fick inte stryk eller nåt sånt? De kör inte med nollning?
Fidden Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Du fick inte stryk eller nåt sånt? De kör inte med nollning? inte så farligt, förutom att de doppade mig i lite saltsyra. men huden växer säkert ut igen.
debatt Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 De kör inte med nollning? Det var en som försökte nolla mig i gymnasiet.
Dingbats Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 inte så farligt, förutom att de doppade mig i lite saltsyra. men huden växer säkert ut igen. Vad är dina arbetsuppgifter egentligen?
Overkill Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 (redigerat) Jag tror jag gillar pazo bäst när han kommer _hem_ och ger mig chips. Edit: glömde ett ord. xD Redigerat 29 mars 2010 av Overkill
Dingbats Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Jag tror jag gillar pazo bäst när han kommer _hem_ och ger mig chips. Edit: glömde ett ord. xD 😄
Dingbats Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Installerade Greasemonkey! Ingen mer facebookreklam!
Dingbats Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 När jag får mina pengar av dansken kommer jag ha 12000 kr på kontot 😄
Fidden Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Vad är dina arbetsuppgifter egentligen? de kommer bli att rena syntetiserat DNA med hjälp av olika laborativa metoder. HPLC och gelfiltrering och sånt. eller ja alltså, spruta vätska med väldigt exakta "vattenpistoler".
Dingbats Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 de kommer bli att rena syntetiserat DNA med hjälp av olika laborativa metoder. HPLC och gelfiltrering och sånt. eller ja alltså, spruta vätska med väldigt exakta "vattenpistoler". Alla pojkars dröm 😄
Dingbats Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Var ut igår på krogen och stötte på min flickvän, ströp hennes killkompis för jag var svartsjuk och sedan strulade jag med en annan brud framför hennes polare. Hon vägrar svara när jag ringer, jag vill bara ordna upp allt.. men hon verkar va riktigt sur. Köpte ett påskägg till henne idag och tänker köpa en ros imon o försöka fixa detta. Har ni några andra tips? Att jag är cp det vet jag redan så det behöver vi inte gå in på.. 😱
debatt Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Nu är det sex dagar sedan jag beställde en bok från Ad Libris. Fortfarande har de inte skickat iväg den. Trots att de haft den inne hela tiden. Förklara.
Fidden Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 mjölk ägg knäckebröd cashewnötter, naturella det var nog allt... ska egentligen handla till ett storkok också, men orkar inte. tar det nästa gång.
slejnard Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 badgosse! först spola upp vattnet kasta sopor under tiden
Recommended Posts