Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Dagen gick utan större missöden. förutom att en liten kaffekopp inte rymmer lika mycket som en stor kaffekopp. men nu har jag lärt mig att man kan välja koppstorlek på kaffeautomaten.

dessutom stavade jag johansson såhär: joahsnnon.

Postat
Dagen gick utan större missöden. förutom att en liten kaffekopp inte rymmer lika mycket som en stor kaffekopp. men nu har jag lärt mig att man kan välja koppstorlek på kaffeautomaten.

dessutom stavade jag johansson såhär: joahsnnon.

Du fick inte stryk eller nåt sånt? De kör inte med nollning?

Postat
Du fick inte stryk eller nåt sånt? De kör inte med nollning?

inte så farligt, förutom att de doppade mig i lite saltsyra. men huden växer säkert ut igen.

Postat
inte så farligt, förutom att de doppade mig i lite saltsyra. men huden växer säkert ut igen.

Vad är dina arbetsuppgifter egentligen?

Postat (redigerat)

Jag tror jag gillar pazo bäst när han kommer _hem_ och ger mig chips.

Edit: glömde ett ord. xD

Redigerat av Overkill
Postat
Vad är dina arbetsuppgifter egentligen?

de kommer bli att rena syntetiserat DNA med hjälp av olika laborativa metoder. HPLC och gelfiltrering och sånt.

eller ja alltså, spruta vätska med väldigt exakta "vattenpistoler".

Postat
de kommer bli att rena syntetiserat DNA med hjälp av olika laborativa metoder. HPLC och gelfiltrering och sånt.

eller ja alltså, spruta vätska med väldigt exakta "vattenpistoler".

Alla pojkars dröm 😄

Postat
Var ut igår på krogen och stötte på min flickvän, ströp hennes killkompis för jag var svartsjuk och sedan strulade jag med en annan brud framför hennes polare. Hon vägrar svara när jag ringer, jag vill bara ordna upp allt.. men hon verkar va riktigt sur. Köpte ett påskägg till henne idag och tänker köpa en ros imon o försöka fixa detta. Har ni några andra tips? Att jag är cp det vet jag redan så det behöver vi inte gå in på..

😱

Postat

Nu är det sex dagar sedan jag beställde en bok från Ad Libris. Fortfarande har de inte skickat iväg den. Trots att de haft den inne hela tiden.

Förklara.

Postat

mjölk

ägg

knäckebröd

cashewnötter, naturella

det var nog allt... ska egentligen handla till ett storkok också, men orkar inte. tar det nästa gång.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.