Micke H Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 På tisdag är det Opeth med flickvännen som gäller. 🤪 Fett kul!
Pico Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 På tisdag är det Opeth med flickvännen som gäller. 😑 Fett kul! Kul, hade velat gå... men jag skall servera hamburgare till gamla gubbar den kvällen. 🤪
SadamJR Postat 29 mars 2010 Trådstartare Postat 29 mars 2010 Uppemot ett halvår, sa de.Men grejen är att han t.o.m. knappt hade så han kunde åka hit med flyget. Han jobbade ju inte 40-timmarsvecka där direkt, utan bara från och till som reserv. Men det lyssnade de inte på. Nånstans måste de väl ha fått en inkomstuppgift ifrån, och sedan räknat ut vilka utgifter som var rimliga, något som han borde ha rätt att ta del av för att kunna överklaga till länsrätten. Annars brukar de kolla banktillgodohavanden minst 3 månader tillbaka. Detta innebär att alla måste ha en buffert. Frågan är bara hur stor den ska vara. Det vore hederligare att gå ut med en officiell siffra. Ann vibble tyckte en gång i världen att alla borde ha en årslön på banken.
Gote Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Kul, hade velat gå... men jag skall servera hamburgare till gamla gubbar den kvällen. 🤪 xD
SadamJR Postat 29 mars 2010 Trådstartare Postat 29 mars 2010 Undrar om mina stämband får en chock när jag ska försöka prata på Annandag Påsk... Har du nåt att säja?
debatt Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Nånstans måste de väl ha fått en inkomstuppgift ifrån, och sedan räknat ut vilka utgifter som var rimliga, något som han borde ha rätt att ta del av för att kunna överklaga till länsrätten. Annars brukar de kolla banktillgodohavanden minst 3 månader tillbaka. Detta innebär att alla måste ha en buffert. Frågan är bara hur stor den ska vara. Det vore hederligare att gå ut med en officiell siffra. Ann vibble tyckte en gång i världen att alla borde ha en årslön på banken. Var det inte månadslön?
debatt Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Nånstans måste de väl ha fått en inkomstuppgift ifrån, och sedan räknat ut vilka utgifter som var rimliga, något som han borde ha rätt att ta del av för att kunna överklaga till länsrätten. Annars brukar de kolla banktillgodohavanden minst 3 månader tillbaka. Detta innebär att alla måste ha en buffert. Frågan är bara hur stor den ska vara. Det vore hederligare att gå ut med en officiell siffra. Haha... de gjorde på stående fot utan att ens seriöst handlägga ärendet en snabb uppskattning tagen ur tomma intet.
Micke H Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Kul, hade velat gå... men jag skall servera hamburgare till gamla gubbar den kvällen. 🤪 😑
Pico Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 *knack, knack, knack* Gote? *knack, knack, knack* Gote? *knack, knack, knack* Gote? Va göru? 😑
Micke H Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 (redigerat) Sexigt. EDIT: ja, jag menade Picos inlägg... 😑 Redigerat 29 mars 2010 av Micke H
debatt Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 såg seriefinalen igår av scrubs. det var ju kul... Vilket lag vann?
Pico Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Nu blev jag sjukt trött. Gäspattack var 10:e sekund liksom. 😑
Micke H Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 (redigerat) Harharhar. EDIT: dammit Pico, SLUTA NINJA MIG! 😑 Redigerat 29 mars 2010 av Micke H
debatt Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 åker 2 klass imorgon, så inget internet på tåget. 😑 Det jämnar ut sig om du inte tar med datorn... 😑
Gote Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 *knack, knack, knack* Gote?*knack, knack, knack* Gote? *knack, knack, knack* Gote? Va göru? 😑 😑 I am the swordmaster!
Recommended Posts