Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

men förkylningen har inte släppt riktigt ännu 😛

men det blir bara en tredagars vecka nu och sedan ledig till tisdag ☺️

Jesus dog på korset för att vi skulle få långhelg... ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Om jag sätter mig i köket och bankar i bordet med kniv och gaffel så borde ju någon granne titta in förr eller senare. Då kanske de ger mig något att käka också?

Bästa frukosten hittills. Tvångströja med dropp. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken tortyr jag ser framför mig... utsvulten stackare i tvångströja, sen ställer någon fram en burgare på talrik framför en och säger att det är ok att

äta med händerna. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag med. Har 2500 att leva på i april, 1000-1500 går till mat. Kul xD Men då har jag å andra sidan två DJ-spelare!

Ok.

Då har du mellan 1000-1500 kr kvar som ska täcka hyra, el, telefon, försäkringar, transport m.m.

Lycka till!!

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lägger lätt minst 2500 kr på mat utan att någonsin äta ute.

Då räknar jag inte heller in godis, glass och sånt. Och inte heller annat som behövs i ett hushåll, såsom tvättmedel, diskmedel, toapapper, tandkräm, schampoo, rakkräm, såpa, svinto, disktrasor m.m.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag med. Har 2500 att leva på i april, 1000-1500 går till mat. Kul xD Men då har jag å andra sidan två DJ-spelare!

Fattar nu att du menar efter att allt är betalt!! 😮 Djävla lyxlirare... 😄 Du räknar ju till och med sparande som en "räkning". Idiot! 🙂

Brorsan jobbar HELTID 40-timmarsvecka som praktikant. Han får ut 223 x 20 = 4460kr brutto, minus skatt 33% = 2973 kr.

Dessa 2973 kr ska täcka Hyra, El, Telefon, Mobiltelefon, TV, Bredband, Hemförsäkring, Olycksfallsförsäkring, Sjukförsäkring, dubbla CSN-lån, Andra lån, Mat, Kläder, Nöjen, Hobbies m.m m.m. etc etc bl.a bl.a.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

En ungjävel på McDonalds frågade ordagrant "Ska ni äta här?"

Är jag flera personer, va? Är jag det??? 😉

Vad skulle han ha sagt då?

"Har du ditt djävla finniga drägg tänkt trycka ned detta i käften på denna fina restaurang så har du tänkt fel. Hit med pengarna och tillbaka till rännstenen där du hör hemma!"

Nej, det är skönt att ungdomen fortfarande är väluppfostrad.

Till mig brukar de säga Ni (med stort N naturligtvis), men lika ofta "min herre".

En sa faktiskt "Ers Högvördighet".

Det tyckte jag var rätt kul...

Fast det var ju inte på McDonalds, utan på NK...

Han skojade väl lite.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...