Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Helvetes irriterande låt att ha på skallen idag då! 😕

Nej, men

alltså... xD
Postat
Jag med. Har 2500 att leva på i april, 1000-1500 går till mat. Kul xD Men då har jag å andra sidan två DJ-spelare!

Du har väl pengar på banken?

Postat
Jag med. Har 2500 att leva på i april, 1000-1500 går till mat. Kul xD Men då har jag å andra sidan två DJ-spelare!

1000 spänn över är väl ändå rätt mycket?

Postat
Du har väl pengar på banken?

Jadå, jag sparar 1300 varje månad. 😛 Så ibland får jag låna av mig själv så betalar jag tillbaka med nästa månads CSN. Bor ganska dyrt men klarar mig rätt bra ändå.

Postat
1000 spänn över är väl ändå rätt mycket?

Nä, inte direkt.

Med CSN och bostadsbidrag får jag 9100. 1000 sparar jag direkt, 3500 går till hyra+vatten+el. Den här månaden betalade jag även tillbaka 2000 som jag tog av mina sparpengar för att betala CDJ-spelarna, därför blev det extra lite den här månaden. Men man klarar sig ju.

Postat

Det gör jag knappast heller, men nån gång ibland är ju kul. Blev knappt alls i mars och blir inte mycket i april heller på grund av att jag inte direkt har råd. Men men!

Postat

men förkylningen har inte släppt riktigt ännu 😛

men det blir bara en tredagars vecka nu och sedan ledig till tisdag ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.