Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Det är alltid värst första gången och nu pratar jag inte sex. Var inte heller så jävla bekväm och cool när jag träffade pazo första gången men det gick ju bra till slut. xD

Romantiskt. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Fötterna känns inte okej idag heller så inget springande 😕 Sen glömde jag ställa klockan med. hehe

Mäh, skavsår känns inte efter 100 meter... iaf inte om man har lite OCD som pushar en... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har drömt så mycket så jag inte vet vad som är på riktigt längre.

Först var jag kär i nån tjej som hette Namibia eller Nigeria, men hon var vit och hade tjocktröja. Jag var kär i en gammal killkompis också, men mest henne. Sen kom inte tåget pga av nåt spökeri och det var några som vinkade och slängde ut en tom kartong genom fönstret och så var det massa värmeljus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min dröm om OC gjorde att det kändes som om det var på riktigt, så hela dagen igår var ett inre battle mellan "Ja det är på riktigt!" och "Nej det är inte på riktigt!".

Det är äckligt när det blir så. Burr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har drömt så mycket så jag inte vet vad som är på riktigt längre.

Först var jag kär i nån tjej som hette Namibia eller Nigeria, men hon var vit och hade tjocktröja. Jag var kär i en gammal killkompis också, men mest henne. Sen kom inte tåget pga av nåt spökeri och det var några som vinkade och slängde ut en tom kartong genom fönstret och så var det massa värmeljus.

På sista tiden har jag drömt att jag går hem från affärn med två fulla kassar och så går kassarna sönder och alla varor hamnar på marken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...