Micke H Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Det är alltid värst första gången och nu pratar jag inte sex. Var inte heller så jävla bekväm och cool när jag träffade pazo första gången men det gick ju bra till slut. xD Romantiskt. ☺️
Micke H Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Sex är för övrigt också värst första gången. ☺️ Det ska gå på instinkt och det gör det DEFINITIVT inte första gången! xD
Gote Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 1 personer läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma användare) Vem är det som smyger omkring och är anonym nudå?!? ☺️
Overkill Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Fötterna känns inte okej idag heller så inget springande ☺️ Sen glömde jag ställa klockan med. hehe
Pico Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Bakelit, bakelit wooo-ooo-ååååh som en bakelit högt upp i det blå
Pico Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Fötterna känns inte okej idag heller så inget springande 😕 Sen glömde jag ställa klockan med. hehe Mäh, skavsår känns inte efter 100 meter... iaf inte om man har lite OCD som pushar en... 😆
Overkill Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Bakelit, bakelit wooo-ooo-ååååhsom en bakelit högt upp i det blå 😕
Overkill Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Mäh, skavsår känns inte efter 100 meter... iaf inte om man har lite OCD som pushar en... 😕 Jag får väl utveckla lite OCD då 😆
Dingbats Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Jag har drömt så mycket så jag inte vet vad som är på riktigt längre. Först var jag kär i nån tjej som hette Namibia eller Nigeria, men hon var vit och hade tjocktröja. Jag var kär i en gammal killkompis också, men mest henne. Sen kom inte tåget pga av nåt spökeri och det var några som vinkade och slängde ut en tom kartong genom fönstret och så var det massa värmeljus.
Overkill Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Min dröm om OC gjorde att det kändes som om det var på riktigt, så hela dagen igår var ett inre battle mellan "Ja det är på riktigt!" och "Nej det är inte på riktigt!".
Dingbats Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Min dröm om OC gjorde att det kändes som om det var på riktigt, så hela dagen igår var ett inre battle mellan "Ja det är på riktigt!" och "Nej det är inte på riktigt!". Det är äckligt när det blir så. Burr.
SadamJR Postat 29 mars 2010 Trådstartare Postat 29 mars 2010 Jag har drömt så mycket så jag inte vet vad som är på riktigt längre. Först var jag kär i nån tjej som hette Namibia eller Nigeria, men hon var vit och hade tjocktröja. Jag var kär i en gammal killkompis också, men mest henne. Sen kom inte tåget pga av nåt spökeri och det var några som vinkade och slängde ut en tom kartong genom fönstret och så var det massa värmeljus. På sista tiden har jag drömt att jag går hem från affärn med två fulla kassar och så går kassarna sönder och alla varor hamnar på marken.
Recommended Posts