Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Fett. 🙂 Vare kul eller? Var pazo och killis lika knäppa som dom verkar vara? 😄

Jorå, det var kul, fast vi hängde inte så mkt... jag kände mig obekväm och awkward, som alltid i sociala sammanhang xD

Link to comment
Dela på andra sajter

I filmen översatte dom bedside table med nattduksbord. Jag trodde att det var fel och att det skulle heta nattygsbord. Det visar sej att båda är korrekta, och att nattduksbord är originalet. Det började användas redan på sextonhundratalet, medan ordet nattygsbord började användas först på sjuttonhundratalet.

Nattygsbord låter ju inte klokt.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jorå, det var kul, fast vi hängde inte så mkt... jag kände mig obekväm och awkward, som alltid i sociala sammanhang xD

Okej. xD

Har jag också en förmåga att göra ibland. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är alltid värst första gången och nu pratar jag inte sex. Var inte heller så jävla bekväm och cool när jag träffade pazo första gången men det gick ju bra till slut. xD

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan vilken dassig story, den där "Män som hatar kvinnor" ingående i Stieg Larsson pissiga Milleniumserien.

Tema: Sadism. Avslutningen: Urkass. "Hjälten" snor en massa pengar i slutet. Hon som hade huvudrollen spelade

bara butter och konstig hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

antihjältar är den bästa sortens hjältar. Lisbeth Salander är den enda karaktären i den där serien som jag verkligen gillar.

Det fanns nog inget som var bra med den spillran.

Vilkan dassig uppväxt hon måste ha haft så onormalt som hon betedde sig i alla situationer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är alltid synd när det ska göras film av böcker och filmmakarna märker med 3 minuter kvar av filmtiden att man glömt få med 4-5 viktiga grejer på slutet, så blir allt till slut ett enda ihopsnörande av fakta på slutet. Sånt hatar jag! Det var ju hur tydligt som helst här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det fanns nog inget som var bra med den spillran.

Vilkan dassig uppväxt hon måste ha haft så onormalt som hon betedde sig i alla situationer.

I böckerna har hon tillbringat stora delar av sin uppväxt på mentalsjukhus, ofta i spännbälte efter att ha dödat sin far.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jorå, det var kul, fast vi hängde inte så mkt... jag kände mig obekväm och awkward, som alltid i sociala sammanhang xD

Äsch då!

Vi borde göra en lista över vilka som träffat varandra.

Jag har träffat Killis, Pazo och Micke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...