Overkill Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 Fett. 😄 Vare kul eller? Var pazo och killis lika knäppa som dom verkar vara? 😄 vadå jag! jag var ju i längsta hela kvällen igår 🙂
Fidden Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 Fett. 🙂 Vare kul eller? Var pazo och killis lika knäppa som dom verkar vara? 😄 Jorå, det var kul, fast vi hängde inte så mkt... jag kände mig obekväm och awkward, som alltid i sociala sammanhang xD
debatt Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 I filmen översatte dom bedside table med nattduksbord. Jag trodde att det var fel och att det skulle heta nattygsbord. Det visar sej att båda är korrekta, och att nattduksbord är originalet. Det började användas redan på sextonhundratalet, medan ordet nattygsbord började användas först på sjuttonhundratalet. Nattygsbord låter ju inte klokt. 😄
Memphis Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 vadå jag! jag var ju i längsta hela kvällen igår 😄 hur skulle jag veta det. xD
Memphis Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 Jorå, det var kul, fast vi hängde inte så mkt... jag kände mig obekväm och awkward, som alltid i sociala sammanhang xD Okej. xD Har jag också en förmåga att göra ibland. 😄
Overkill Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 Det är alltid värst första gången och nu pratar jag inte sex. Var inte heller så jävla bekväm och cool när jag träffade pazo första gången men det gick ju bra till slut. xD
Memphis Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 Det är alltid värst första gången och nu pratar jag inte sex. Var inte heller så jävla bekväm och cool när jag träffade pazo första gången men det gick ju bra till slut. xD 😄
debatt Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 Fy fan vilken dassig story, den där "Män som hatar kvinnor" ingående i Stieg Larsson pissiga Milleniumserien. Tema: Sadism. Avslutningen: Urkass. "Hjälten" snor en massa pengar i slutet. Hon som hade huvudrollen spelade bara butter och konstig hela tiden.
debatt Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 Köpenhamn-Brüssel-Luxembourg-Paris-Nice-Paris-Köln-Hamburg-Köpenhamn Videoblogg Bra va? I Köln ska jag i så fall till MusicStore som är större än Thomann
Fidden Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 antihjältar är den bästa sortens hjältar. Lisbeth Salander är den enda karaktären i den där serien som jag verkligen gillar.
debatt Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 antihjältar är den bästa sortens hjältar. Lisbeth Salander är den enda karaktären i den där serien som jag verkligen gillar. Det fanns nog inget som var bra med den spillran. Vilkan dassig uppväxt hon måste ha haft så onormalt som hon betedde sig i alla situationer.
slejnard Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 Jag tycker den är rätt spännande. Första avsnittet var bättre.
debatt Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 Det är alltid synd när det ska göras film av böcker och filmmakarna märker med 3 minuter kvar av filmtiden att man glömt få med 4-5 viktiga grejer på slutet, så blir allt till slut ett enda ihopsnörande av fakta på slutet. Sånt hatar jag! Det var ju hur tydligt som helst här.
debatt Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 Hoppas nån gör en thriller snart som handlar om en felparkerad bil.
debatt Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 Köpte en ny Lindt Excellence BlueBerry Intense. Glömde ju den igår i affären. 😐
SadamJR Postat 28 mars 2010 Trådstartare Postat 28 mars 2010 Det fanns nog inget som var bra med den spillran.Vilkan dassig uppväxt hon måste ha haft så onormalt som hon betedde sig i alla situationer. I böckerna har hon tillbringat stora delar av sin uppväxt på mentalsjukhus, ofta i spännbälte efter att ha dödat sin far.
SadamJR Postat 28 mars 2010 Trådstartare Postat 28 mars 2010 Nattygsbord låter ju inte klokt. 😐 Tyg; saker, föremål. Du har oxå orden verktyg och tygförråd, det senare fick man lära sej när man gjorde lumpen.
Dingbats Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 Såg just Ghost World för andra gången. Nu är det jag mot världen, nu rymmer jag härifrån.
Dingbats Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 Jorå, det var kul, fast vi hängde inte så mkt... jag kände mig obekväm och awkward, som alltid i sociala sammanhang xD Äsch då! Vi borde göra en lista över vilka som träffat varandra. Jag har träffat Killis, Pazo och Micke.
debatt Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 ... och tygförråd, det senare fick man lära sej när man gjorde lumpen. Jaså!? 😐
Memphis Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 SLEYNERD! 😄 Det e sjukt kul att läsa ikapp du varit lullig. xD Nu ska jag sova. ☺️
slejnard Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 SLEYNERD! 😄 Det e sjukt kul att läsa ikapp du varit lullig. xD Nu ska jag sova. ☺️ 😄 hihi
Recommended Posts