Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Men orka mongofacebook. Står att jag har 1 event invitation, trycker jag så kommer jag till news feeden igen och så är inbjudan borta. Sen uppdaterar jag och så är den där igen. 😄

Postat (redigerat)

Ja, mongofejjan muckar för jämnan. >:F

Nej, nu ska jag diska och städa. Sjukt vuxet jag vet. 😄 Pumpa på gymmet sen. Herrå! 😄

Redigerat av Memphis
Postat

woosh jag ska hem på tisdag. på torsdag är det blåkullerocken på teatern och då spelar coffeebreakers som är det där tjejbandet som jag såg en gång som sög men som hade delvis fina medlemmar. nu ska dom tydligen vara rätt bra med.

Postat
woosh jag ska hem på tisdag. på torsdag är det blåkullerocken på teatern och då spelar coffeebreakers som är det där tjejbandet som jag såg en gång som sög men som hade delvis fina medlemmar. nu ska dom tydligen vara rätt bra med.

ragg! härligt!

Postat

därför vore det trevligt om richard följde med för han typ känner dom lite. och bara tja det här är sebastian som kommer direkt från storstan där han lever livet som akademiker

säh

Postat

jag hoppas verkligen han följer med för orka gå ensam. å andra sidan på teatern funkar det väl för då sitter man ändå ner. är spelning på fredagen med på mic och då står man ju upp och då är det jävligt lame att vara själv.

Postat

ja, gå på spelning själv kan vara rätt trist när det är småband sådär. eller annars också, men liksom. särskilt när man jamen liksom i den där situationen. så ja.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.