Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Jag är inte principiellt emot oralsex, men jag tycker det är olämpligt när en internetoperatör ägnar så stor tid åt det i stället för det de är till för.

Postat
Jo! Telia har bestämt sig för att suga på kuken.

Borde få låna något mobil-bredband i övergången... som en service-grej från deras sida.

Postat
Borde få låna något mobil-bredband i övergången... som en service-grej från deras sida.

Min farsa har gratis surf i mobilen.

Men ändå, nu är det som det är, och vem vet, jag kanske faktiskt får nånting GJORT på dagarna istf att sitta och glo! Det ska bli lite spännande faktiskt.

Postat
Min farsa har gratis surf i mobilen.

Men ändå, nu är det som det är, och vem vet, jag kanske faktiskt får nånting GJORT på dagarna istf att sitta och glo! Det ska bli lite spännande faktiskt.

Får göra en förfärliga massa musik dårå! När du väl kommer tebax får Olsberg starta en underavdelning till demos som heter "Dingbats".

Postat
Får göra en förfärliga massa musik dårå! När du väl kommer tebax får Olsberg starta en underavdelning till demos som heter "Dingbats".

Jag hoppas jag får min delaypedal och sampler fort! Då blir det laja av. Och jag kommer ha tv på rummet. Och jag kanske, hemska tanke, söker jobb 😄

Postat (redigerat)
Jag fick min kanye west-tshirt idag 😄

I'm really happy for you and I'm gonna let you finish, but Beyoncé had one of the best t-shirts of all time! Of all time!

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.