Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Jo! Telia har bestämt sig för att suga på kuken.
Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Jag är inte principiellt emot oralsex, men jag tycker det är olämpligt när en internetoperatör ägnar så stor tid åt det i stället för det de är till för.
Pico Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Jo! Telia har bestämt sig för att suga på kuken. Borde få låna något mobil-bredband i övergången... som en service-grej från deras sida.
Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Borde få låna något mobil-bredband i övergången... som en service-grej från deras sida. Min farsa har gratis surf i mobilen. Men ändå, nu är det som det är, och vem vet, jag kanske faktiskt får nånting GJORT på dagarna istf att sitta och glo! Det ska bli lite spännande faktiskt.
Pico Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Min farsa har gratis surf i mobilen. Men ändå, nu är det som det är, och vem vet, jag kanske faktiskt får nånting GJORT på dagarna istf att sitta och glo! Det ska bli lite spännande faktiskt. Får göra en förfärliga massa musik dårå! När du väl kommer tebax får Olsberg starta en underavdelning till demos som heter "Dingbats".
Neosus Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 NÄE DET HÄR GÅR ICKET 😄 Nu MÅSTE jag spela in en truddelutt 😄
Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Får göra en förfärliga massa musik dårå! När du väl kommer tebax får Olsberg starta en underavdelning till demos som heter "Dingbats". Jag hoppas jag får min delaypedal och sampler fort! Då blir det laja av. Och jag kommer ha tv på rummet. Och jag kanske, hemska tanke, söker jobb 😄
Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 (redigerat) Jag fick min kanye west-tshirt idag 😄 I'm really happy for you and I'm gonna let you finish, but Beyoncé had one of the best t-shirts of all time! Of all time! Redigerat 8 januari 2010 av Dingbats
Pico Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 😄 Kanye Wet T-shirt hade ju varit grejer annars. Mja alltså, på nån het tjej då liksom... 😄 :D
Pazo Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 FITTA! Finns asläckra skor på caliroots på rea bara för 300 😮 Och fanns inte i min storlek 😉
Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 FITTA ... fanns inte i min storlek 😮 Har du för liten..? 😉
Overkill Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Jag ska också försöka skaffa jobb 😉 var då 😮 förutom footish
Neosus Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 De e så kallt så när jag andas så fryser bollarna fast DÅÅÅåå äre kallt
Memphis Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Grahn, hur smakar kaffet? 😮 (Kan ställa frågan när som helst på dygnet. 😉)
Recommended Posts