Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Kan inga låttitlar. De körde nog mest nya grejer. Hon är sjukt bra på trummor och hon den andra är sjukt bra på att sjunga och har skitsnygg röst.

Postat
Vad gör den tredje medlemmen då?

Bas. När jag träffade dem första gången trodde jag hon var äldst. Hon är 13. De andra är 18 och 16 typ.

Postat

Nej, den samlar du ju inte på dvd...

Charlie Sheen har tydligast mest betalt av ALLA serieskådisar just pga hans roll där i den...

Postat
Bas. När jag träffade dem första gången trodde jag hon var äldst. Hon är 13. De andra är 18 och 16 typ.

Spelar hon gitarr hon som sjunger? Det var distgitarr på en av låtarna, eller så var det basen...

Postat
Spelar hon gitarr hon som sjunger? Det var distgitarr på en av låtarna, eller så var det basen...

Jag vet inte hur de gör i studio. Live så spelade hon som sjunger keyboards. En kille som är typ våran gemensamma länk spelade gitarr idag, men det gör han inte på skivorna för då bodde de inte här. Han är rätt snygg.

Postat

Jag suger på att säga tack detsamma, jag säger alltid bara tack och ler ett stort "genuint" leende. Så sekunden efteråt när jag vänt mig om så kommer jag på FAN. Jag är så jävla dryg.

Postat
Jag suger på att säga tack detsamma, jag säger alltid bara tack och ler ett stort "genuint" leende. Så sekunden efteråt när jag vänt mig om så kommer jag på FAN. Jag är så jävla dryg.

Du e int ensam om det.... 😆

Postat (redigerat)
VAKNA! 😄

JAG E VAKEN! 🙂

Vänta lite, e klockan kvart i 4 eller 5 nu? 😳

E nog dags att sova i vilket fall.. xD

Natti. 😄

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.