Pico Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 (redigerat) Min granne utsar Peaches - Rosa helikopter... förra grannen körde hela jävla tiden temat till bumbibjörnarna på sina fester. Redigerat 27 mars 2010 av Pico
Pazo Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Orka redigeringen! Trodde han körde bra peaches ju FFS SOPNYLLE! 😄
Pico Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Orka redigeringen! Trodde han körde bra peaches ju FFS SOPNYLLE! 😄 Blidde tvungen att förtydliga. 😄
Micke H Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Just dropping by to say att jag trots häftig bakfylla och halsont har haft världens bästa dag. 😄 Älsklingen fyllde 20 och jag hade köpt presentkort till en tatueringsstudio på 2000 kronor och hon blev så sjukt jävla glad av det. 😄 Älskar att göra henne glad. God natt.
Overkill Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Det är ju synd att Peter Haber suger som allt annat än Sunes pappa.
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Det är ju synd att Peter Haber suger som allt annat än Sunes pappa. Han också?? 😆
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 God morgon! Varför är 9 av 10 filmer helt värdelösa? Jag har precis sett den svenska filmen "Dag och natt" på Canal Plus med Persbrandt i huvudrollen. Han åker runt i två timmar i en djävla bil och skjuter sig sedan i huvet. Det är min sammanfattning av den. Den var helt värdelös! 😆
Dingbats Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 God morgon! Varför är 9 av 10 filmer helt värdelösa? Jag har precis sett den svenska filmen "Dag och natt" på Canal Plus med Persbrandt i huvudrollen. Han åker runt i två timmar i en djävla bil och skjuter sig sedan i huvet. Det är min sammanfattning av den. Den var helt värdelös! 😆 90% av allting är skit. http://en.wikipedia.org/wiki/Sturgeon%27s_law
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Ohh fy fan... jag hade ingen aning om att den handlade om det och ändå såg jag den precis nu!! [källa: Wikipedia] Filmen Dag och natt Handling: Dag och natt handlar om människor som älskar och vill bli älskade. Det är historien om en far, hans unga son, hans otrogna hustru, hennes hemlige älskare, hans unga älskarinna, hans ensamma syster, hans dementa mor, en fanatisk fotbollstränare, en gravid hora och en ängel förklädd till en gammal man. Alla söker svaret på samma fråga: 'Om svaret är kärleken - vad är då frågan?'
Recommended Posts