Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Just dropping by to say att jag trots häftig bakfylla och halsont har haft världens bästa dag. 😄 Älsklingen fyllde 20 och jag hade köpt presentkort till en tatueringsstudio på 2000 kronor och hon blev så sjukt jävla glad av det. 😄 Älskar att göra henne glad.

God natt.

Link to comment
Dela på andra sajter

God morgon!

Varför är 9 av 10 filmer helt värdelösa? Jag har precis sett den svenska filmen "Dag och natt" på Canal Plus med Persbrandt i huvudrollen. Han åker runt i två timmar i en djävla bil och skjuter sig sedan i huvet. Det är min sammanfattning av den. Den var helt värdelös! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

God morgon!

Varför är 9 av 10 filmer helt värdelösa? Jag har precis sett den svenska filmen "Dag och natt" på Canal Plus med Persbrandt i huvudrollen. Han åker runt i två timmar i en djävla bil och skjuter sig sedan i huvet. Det är min sammanfattning av den. Den var helt värdelös! 😆

90% av allting är skit.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sturgeon%27s_law

Link to comment
Dela på andra sajter

Ohh fy fan... jag hade ingen aning om att den handlade om det och ändå såg jag den precis nu!!

[källa: Wikipedia]

Filmen Dag och natt

Handling:

Dag och natt handlar om människor som älskar och vill bli älskade. Det är historien om en far, hans unga son, hans otrogna hustru, hennes hemlige älskare, hans unga älskarinna, hans ensamma syster, hans dementa mor, en fanatisk fotbollstränare, en gravid hora och en ängel förklädd till en gammal man. Alla söker svaret på samma fråga: 'Om svaret är kärleken - vad är då frågan?'

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...