Overkill Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 i still run this thing like a dancehall queen i really don't want no hassle
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Skall man shoppa en sådan hä idag kanske?http://www.dustinhome.se/pd_5010374956.aspx Prova sedan att koppla in ett usb-ljudkort till den Doktorn och tala om för mig hur det gick att spela in mångkanalig musik på den. Inte menat som ironi alls. Jag vill faktiskt veta om det fungerar överhuvudutaget, även om ditt syfte med inköpet kanske är att bara surfa med den. 🙂
Memphis Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Var go fest ute igår. 🙂 Synd bara att man e så härdad av alkohol nu så man inte blir vidare lullig av flera öl. xD
Memphis Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 (redigerat) Men man kan ha kul ändå. 🙂 Spelade black Jack igen, sist vann jag ju 100spänn men nu förlorade jag först hundra men vann sedan tillbaka dom. 🙂 Var kul på en omgång när jag bara hade en mark kvar så förlorade jag mot dealern men hon såg väl fel så hon gav mig en mark fast jag förlorade mot henne, fail av henne! xD Redigerat 27 mars 2010 av Memphis
Memphis Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Mitt ljudkort svarar direkt när jag sätter in usb-sladden i datorn, det hittas alltså på en hundradels sekund eller nåt. Ikonen kommer inte ens upp! Kalas.Sätter jag däremot in usb-sladden i en av de andra usb-portarna på datorn så räknas det som att ny maskinvara har hittats och ska installeras. Känner ni igen sånt? Måste ni också sätta i kablarna i exakt den usb-port som maskinvaran installerades på? Samma grej gäller för min skrivare, scanner, cubase-dongel och externa hårddisk. Så e det för mig med, man måste ha bra koll på vilka Usb-portar man installerar sin grejor, annars funkar det ofta inte. 🙂 Inte för att debatt brukar läsa ikapp tror jag, men ändå.. xD
Neosus Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Så e det för mig med, man måste ha bra koll på vilka Usb-portar man installerar sin grejor, annars funkar det ofta inte. 🙂 Inte för att debatt brukar läsa ikapp tror jag, men ändå.. xD Samma här ☺️😑☺️🙂
Pazo Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Vi såg förresten Afasi från Maskinen igår när vi skulle lämna i jackor i garderoben. Kollar åt vänster, kollar rakt fram igen, sen åt vänster igen för att kolla att det verkligen var han. Asgrymt xD LOL. Jag såg faktiskt att du var helt starstruck! 🙂
Overkill Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 LOL. Jag såg faktiskt att du var helt starstruck! 😛 Han är ju med i ett av Sveriges bästa band! Så det är ävl klart 😄
Pazo Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Så ni DJ,ade igår? 😛 Var egentligen jag men sista timman lät jag killis få vara med också xD
Recommended Posts