Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Skall man shoppa en sådan hä idag kanske?

http://www.dustinhome.se/pd_5010374956.aspx

Prova sedan att koppla in ett usb-ljudkort till den Doktorn och tala om för mig hur det gick att spela in mångkanalig musik på den.

Inte menat som ironi alls. Jag vill faktiskt veta om det fungerar överhuvudutaget, även om ditt syfte med inköpet kanske är att

bara surfa med den.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Men man kan ha kul ändå. 🙂

Spelade black Jack igen, sist vann jag ju 100spänn men nu förlorade jag först hundra men vann sedan tillbaka dom. 🙂

Var kul på en omgång när jag bara hade en mark kvar så förlorade jag mot dealern men hon såg väl fel så hon gav mig en mark fast jag förlorade mot henne, fail av henne! xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt ljudkort svarar direkt när jag sätter in usb-sladden i datorn, det hittas alltså på en hundradels sekund eller nåt. Ikonen kommer inte ens upp! Kalas.

Sätter jag däremot in usb-sladden i en av de andra usb-portarna på datorn så räknas det som att ny maskinvara har hittats och ska installeras.

Känner ni igen sånt?

Måste ni också sätta i kablarna i exakt den usb-port som maskinvaran installerades på?

Samma grej gäller för min skrivare, scanner, cubase-dongel och externa hårddisk.

Så e det för mig med, man måste ha bra koll på vilka Usb-portar man installerar sin grejor, annars funkar det ofta inte. 🙂

Inte för att debatt brukar läsa ikapp tror jag, men ändå.. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Så e det för mig med, man måste ha bra koll på vilka Usb-portar man installerar sin grejor, annars funkar det ofta inte. 🙂

Inte för att debatt brukar läsa ikapp tror jag, men ändå.. xD

Samma här

☺️😑☺️🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi såg förresten Afasi från Maskinen igår när vi skulle lämna i jackor i garderoben. Kollar åt vänster, kollar rakt fram igen, sen åt vänster igen för att kolla att det verkligen var han. Asgrymt xD

LOL. Jag såg faktiskt att du var helt starstruck! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...