Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ska alla som medverkat på en låt stå med som "kompositörer", även den som lagt några triangel- eller bongoslag efter textförfattarens och huvudkompositörens instruktioner hur dessa slag ska spelas? Jag tror inte det är vanligt. Och frågan är då: hur får de betalt som medverkar men som inte står med som kompositörer?

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
jag löser melodikrysset men fuskar med google.

Det har "familjen" löst sedan programmet startade. Det började med farfar, sedan farsan och numera storebrorsan.

drloop (oregistrerad)
Postat

Trött.... regnigt.... tråkigt...

drloop (oregistrerad)
Postat

oj 😄

Postat

jag drar då. lämnar datorn hemma, verkar onödigt att släpa med sig den. underhåller mig med en bok istället.

Postat

En i min gymnasieklass laddade upp en video från studenten på facebook och nu håller alla på ååå vad kul det var det var den bästa dagen i mitt liv osv. Då undrar jag om dom minns:

– Man fick gå upp jääääävligt tidigt

– Detta för att ta på sig kostym som man gick runt med hela dagen

– Frukost åt man såklart med champagne (vidrigt)

– Det var extremt sjukt kallt

– Man stod upp och hörde den där traktorn brumma i alldeles för många timmar så man fick ont i ben, huvud och kroppen

– Sen kom man hem och var the center of attention, fett ovärt

– Sen gick man på en medioker studentfest på en jättelame klubb

Ja, jag håller med om att det var den bästa dagen i mitt liv.

/Gnällspik

Postat

Jag skulle ju lätt säga att gårdagen toppade studenten men det känns dumt att göra det utan lite perspektiv på det. Dan efter är ju allt grymt. Men lyckades ändå pricka in den perfekta fyllan. Sjukt najs!

Postat

Vi såg förresten Afasi från Maskinen igår när vi skulle lämna i jackor i garderoben. Kollar åt vänster, kollar rakt fram igen, sen åt vänster igen för att kolla att det verkligen var han. Asgrymt xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.