debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Ska alla som medverkat på en låt stå med som "kompositörer", även den som lagt några triangel- eller bongoslag efter textförfattarens och huvudkompositörens instruktioner hur dessa slag ska spelas? Jag tror inte det är vanligt. Och frågan är då: hur får de betalt som medverkar men som inte står med som kompositörer?
Fidden Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 de hade med ordet "ingenting", men hade inte vett att spela nåt med [ingenting] 😄
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 jag löser melodikrysset men fuskar med google. Det har "familjen" löst sedan programmet startade. Det började med farfar, sedan farsan och numera storebrorsan.
drloop (oregistrerad) Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 (redigerat) Skall man shoppa en sådan hä idag kanske? http://www.dustinhome.se/pd_5010374956.aspx Redigerat 27 mars 2010 av drloop
Fidden Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 jag drar då. lämnar datorn hemma, verkar onödigt att släpa med sig den. underhåller mig med en bok istället.
Overkill Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 En i min gymnasieklass laddade upp en video från studenten på facebook och nu håller alla på ååå vad kul det var det var den bästa dagen i mitt liv osv. Då undrar jag om dom minns: – Man fick gå upp jääääävligt tidigt – Detta för att ta på sig kostym som man gick runt med hela dagen – Frukost åt man såklart med champagne (vidrigt) – Det var extremt sjukt kallt – Man stod upp och hörde den där traktorn brumma i alldeles för många timmar så man fick ont i ben, huvud och kroppen – Sen kom man hem och var the center of attention, fett ovärt – Sen gick man på en medioker studentfest på en jättelame klubb Ja, jag håller med om att det var den bästa dagen i mitt liv. /Gnällspik
Overkill Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Jag skulle ju lätt säga att gårdagen toppade studenten men det känns dumt att göra det utan lite perspektiv på det. Dan efter är ju allt grymt. Men lyckades ändå pricka in den perfekta fyllan. Sjukt najs!
Overkill Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Orka sitta med förlängningssladd på 3 m mellan stereon och datorn för att sladden var 5 cm för kort.
Overkill Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Vi såg förresten Afasi från Maskinen igår när vi skulle lämna i jackor i garderoben. Kollar åt vänster, kollar rakt fram igen, sen åt vänster igen för att kolla att det verkligen var han. Asgrymt xD
Recommended Posts