Dingbats Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Nu är jag redan nostalgisk till spelningen vi hade för några timmar sen. Gonatt.
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Nu är jag redan nostalgisk till spelningen vi hade för några timmar sen. Gonatt. Finns det eller kommer det upp nåt klipp på YouTube?
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Nu har jag tagit min andra Kåvepenintablett idag, den för natten. De ska hjälpa om det är bakterier. Men om det är virus då - vad tar man då??
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Tror inte ni körde skräcklåten "Han hann inte fram". Kommer den som bonustrack på cd-n?
Dingbats Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Finns det eller kommer det upp nåt klipp på YouTube? Kommer troligen upp om några dar! Det bästa är att klippen som filmades med mobilen låter ännnu tajtare än vi var på riktigt. Tror inte ni körde skräcklåten "Han hann inte fram". Kommer den som bonustrack på cd-n? Den kommer som bonusspår på min soloskiva, som släpps femte april.
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 På uttalande ETT svarar jag: Den kanske har att göra med att mobilen komprimerar ljudet. På uttalande TVÅ svarar jag: Nu tror jag du var skojfrisk. 😮
Dingbats Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 På uttalande ETT svarar jag: Den kanske har att göra med att mobilen komprimerar ljudet. På uttalande TVÅ svarar jag: Nu tror jag du var skojfrisk. 😮 På ettan svarar jag bra teori, på tvåan svarar jag nix, det var jag inte.
Overkill Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Vi var på v-dala, pazo djade. sen strax innan tolv gick rasse och rickard så då fick jag gå upp till pazo och dja med honom. blev helt sjuuuukt fett med asfeta låtar xD
Dingbats Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Vad har hänt med din skiva då debatt? Den skulle ju vara klar snart.
Dingbats Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Vi var på v-dala, pazo djade. sen strax innan tolv gick rasse och rickard så då fick jag gå upp till pazo och dja med honom. blev helt sjuuuukt fett med asfeta låtar xD Najs 😮
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 (redigerat) Det är svårt att planera en resa för att spela lite gitarr och samtidigt se artister och band i den mån man har råd. Just nu lutar det åt Brüssel och Köln iaf. I veckan kommer min stora 500-sidiga Interrailbibel, då vet jag nog bättre. Redigerat 27 mars 2010 av debatt
Dingbats Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 (redigerat) Debatt: Såhär såg det ut. Det var pyttelitet. EDIT: Vet inte varför jag riktar mig specifikt till debatt där faktiskt. Redigerat 27 mars 2010 av Dingbats
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Vad har hänt med din skiva då debatt? Den skulle ju vara klar snart. Jag har tappat rösten helt och fått talförbud tills vidare. Skulle lägga på ett par sånggrejer till. Måste mastra om hela klabbet också. Men det löser sig. Två låtar måste mixas om dessutom av vissa skäl.
Dingbats Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Hur gick spelningen då? Finfint! Eller efter förutsättningarna så. Det var ett pyttelitet ställe, man kunda bara stå raklång i mitten, eller du ser ju bilden. Lite halvdant ljud, men kunde vart mycket värre. Vi satte allt rätt bra faktiskt! Inga större tekniska krångel och publiken verkade gilla det. 😮 bra bra
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Debatt: Såhär såg det ut. Det var pyttelitet. Barré BÅDE på gitarren OCH på basen. Det var avancerat.
Dingbats Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Barré BÅDE på gitarren OCH på basen. Det var avancerat. Vet inte vad du syftar på nu faktiskt. F på gitarr och bas.
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Feber Svett Hals Stämband Huvud Trött Vad pressad och stressad jag blev nu också... cd
Overkill Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Finfint! Eller efter förutsättningarna så. Det var ett pyttelitet ställe, man kunda bara stå raklång i mitten, eller du ser ju bilden. Lite halvdant ljud, men kunde vart mycket värre. Vi satte allt rätt bra faktiskt! Inga större tekniska krångel och publiken verkade gilla det. 🙂 bra bra Kul! 😮 Vad spelade ni för låtar?
Dingbats Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 E d Dingbats i grönt månne? bajen bärs och rakade brudar, det är jag
Dingbats Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Kul! 😮 Vad spelade ni för låtar? First Kiss, Selma's Fourth Fall, Air Ballet, Play Winter, Springfeel.
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 First Kiss, Selma's Fourth Fall, Air Ballet, Play Winter, Springfeel. Hur ofta över ni som band tillsammans? 😮
Dingbats Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Hur ofta över ni som band tillsammans? 😮 Vi har repat ett gäng gånger nu senaste veckorna för att sätta de här låtarna, annars gör vi väl aldrig det direkt. Vi spelar in låtar liksom.
Dingbats Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 Jag måste nog trots allt lägga mig strax trots att jag inte är nå trött.
debatt Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 En baston, vibrerar den på en sträng snabbare eller långsammare än en diskantton, långsammare väl? Men vibrerar den mer eller mindre i bredd? Dvs rör den sig mer eller mindre eller lika mycket?
Dingbats Postat 27 mars 2010 Postat 27 mars 2010 En baston, vibrerar den på en sträng snabbare eller långsammare än en diskantton, långsammare väl?Men vibrerar den mer eller mindre i bredd? Dvs rör den sig mer eller mindre eller lika mycket? Långsammare, det är ju lägre frekvens. Vet inte hur det funkar med bredden. Känns som det borde vara samma rent intuitivt.
Recommended Posts