Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Näe, det försvann helt. Troligen inte viktigt.

Hann bara skriva viktigt så kom jag på att jag inte betalat räkningarna idag. Ingen katastrof ännu iofs, but still.

Postat

Läkaren skrev på sjukintyget IDAG som första sjukdag, eftersom jag träffade honom först idag och därför kommer jag inte få betalt för igår... (sjukanmälde mig i förrgår).

:/

Postat

lite rhubarb såhär på kvällskvisten. Undrar om det inte är nya låtar sedan jag lyssnade senast. Springfeel var grymt najs. men nu ska jag sova. gonatt.

Postat (redigerat)

E visst nåt skit på tv nu som heter Millenium.

Fan va dåligt.

Kan va för att jag missade första halvtimmen.

Men verkar inte vara "min bag".

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

Det är visst Steig Larsson som skrivit. Varför heter den Män som hatar kvinnor? Nån svag tjej som heter Salander låter sig utnyttjas av en gubbe.

Redigerat av debatt
Postat
Det är visst Steig Larsson som skrivit. Varför heter den Män som hatar kvinnor? Nån svag tjej som heter Salander låter sig utnyttjas av en gubbe.

Men hon ger igen sen.

Postat
lite rhubarb såhär på kvällskvisten. Undrar om det inte är nya låtar sedan jag lyssnade senast. Springfeel var grymt najs. men nu ska jag sova. gonatt.

Vi körde den nu på spelningen, den gick bäst.

Postat
Vi körde den nu på spelningen, den gick bäst.

Äntligen lite riktig kultur. Ni hade väl släppt en platta. Var köper man den?

Postat
Äntligen lite riktig kultur. Ni hade väl släppt en platta. Var köper man den?

Inte än, två låtar till ska spelas in, sen så.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.