Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
För att travestera the cramps; vilken typ av termometer har du?

Apoliva muntermometer.

Det är dess värden jag relaterar till varje gång.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
The cramps var rätt bra. Anti80tal på sätt och vis. Men det är väl ingen som har hört talas om dom?

Nej, bara The Creeps.

Postat
Jag är lite nyfiken på den, men vad betyder att den bara är en seedare? Blir den svårare att ladda hem? Är ny på det här. Sånt fanns inte när jag köpte min första tford.

En seedare = bara en uppladdare. Så har du osis så går det trögt. Men försök ändå. Annars kan jag fan göra en zipfil och ladda upp nånstans.

Postat (redigerat)
En seedare = bara en uppladdare. Så har du osis så går det trögt. Men försök ändå. Annars kan jag fan göra en zipfil och ladda upp nånstans.

Tackar. Vi har ju snackat om att du skulle serva mej med den senaste musiken, känns lite konstigt dock.

Redigerat av SadamJR
Postat
Apoliva muntermometer.

Det är dess värden jag relaterar till varje gång.

Apropå den där crampslåten jag travesterade, what kind of nickers are u wearing - and howe long have u been wearing them, finns det verkligen ingen här som gillar cramps?

Postat

Nu ska jag raka mig och tvätta och torka håret.

Funderar på mössa trots 10 plus ute.

Infektion med feber och ingen röst för 3e dagen är inte kul.

Läkarbesök väntar.

Hej då!

Postat
Apropå den där crampslåten jag travesterade, what kind of nickers are u wearing - and howe long have u been wearing them, finns det verkligen ingen här som gillar cramps?

Vet inte.

Postat
Tackar. Vi har ju snackat om att du skulle serva mej med den senaste musiken, känns lite konstigt dock.

Inget konstigt alls. Länk kommer om en kvart.

Postat (redigerat)

faaaan

nån har mosat min ballerina-paket 😠

Edit: ...eller heter det mitt? 😄

Redigerat av Neosus
Postat
Jag tror vi kan få ihop tillräckligt intresse härifrån. Svårare med redaktionen... 😄

Men vi kanske kan få med analogfreak. Han har olsbergs nummer.

Postat

Mitt hår brukar självtorka på 1 timme. Hur är det för er?

Hoppas jag hinner till både bank o läkare innan de stänger kl 16.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.