Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Det var som fan, det funkade. Tackar mjukast. Laddade hem sade's nya. Det var mp3filer iofs, men det kan jag stå ut med. Om jag åker fast skyller jag på dej.

Det är rejält svårt att hitta nåt som inte är mp3 online. Det är om man blir inbjuden till nån privat torrenttracker, men det är inte lätt att bli.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Det är rejält svårt att hitta nåt som inte är mp3 online. Det är om man blir inbjuden till nån privat torrenttracker, men det är inte lätt att bli.

Snick-snack! Det går att hitta massor online som inte är mp3. Här är t.ex. en jpg. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

A. Hur fick du detta extraknäck?

B. Hur mcket betalar dom?

C. Vet var uttrycket extraknäck kommer ifrån?

A. Han frågade efter det i en tråd i Allmänt för några veckor sen.

B. 5000 DKK.

C. Det är det som blir över när man gör julgodis.

Link to comment
Dela på andra sajter

den här bilden försvann i mitt spammande så jag quotar den så ni inte missar den för den är stört rolig xD

Det var den faktiskt. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkade inte som att det var aktuellt för någon av dom tyckte jag.

Exakt och kanske särskilt vad avser SAP. Reinfeldt var lite mer svävande. "Vi får se till att de inte blir för stora" innebär ju inte att de INTE kan tänkas sig att samarbeta med dem i en borgerlig regering, han vill ju bara att de ska vara relativ små där i så fall. Så tolkade jag det.

Dessutom tryckte de ju på att pensionärerna skulle få det bättre oavsett vilket block de lägger sin röst på.

Detta sammantaget kan ha inneburit att siffrorna för SverigeDemokraterna nu gick ned.

Så tänkte jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Extraknäck startar 2061201". Vad är det för datum egentligen?

Och jag som trodde du skulle bli glad att lära dej nåt nytt. Det är med såna små anekdoter man blir populär i sälskapslivet, och då men jag inte datumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Exakt och kanske särskilt vad avser SAP. Reinfeldt var lite mer svävande. "Vi får se till att de inte blir för stora" innebär ju inte att de INTE kan tänkas sig att samarbeta med dem i en borgerlig regering, han vill ju bara att de ska vara relativ små där i så fall. Så tolkade jag det.

Dessutom tryckte de ju på att pensionärerna skulle få det bättre oavsett vilket block de lägger sin röst på.

Detta sammantaget kan ha inneburit att siffrorna för SverigeDemokraterna nu gick ned.

Så tänkte jag.

Du är smart. Har du läst den senaste opinionsundersökningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tog tempen nyss.

Blev förvånad att den stigit, jag trodde den sjunkit.

Ska till automaten och sedan till läkaren för besök.

Take care!

För att travestera the cramps; vilken typ av termometer har du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om det skulle finnas nåt intresse fär att vi på här på längsta allmänna snacktråden skulle fixa ett studiebesök på tidningen studios redaktion? Vi skulle få träffas, och sen kunde tidningen bjuda ut oss på en helkväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om det skulle finnas nåt intresse fär att vi på här på längsta allmänna snacktråden skulle fixa ett studiebesök på tidningen studios redaktion? Vi skulle få träffas, och sen kunde tidningen bjuda ut oss på en helkväll.

Jag tror vi kan få ihop tillräckligt intresse härifrån. Svårare med redaktionen... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...