Overkill Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Jag har inte varit på tshirtstore på sjuukt länge nu. Så inte alls. Nedladdning är olagligt och kostar inte pengar, såvida du inte åker fast. Vilket ingen som använder torrents har gjort i Sverige.
Overkill Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Grymt sugen på att beställa en t-shirt från hipstery nu. 😛
Overkill Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 T-post är ju verkligen asballt men segt att det är två nummers uppsägningstid.
Gote Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Hur säger man monthly på svenska? Månatlig? Månadsvis? Beror på sammanhanget...
slejnard Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 SpjerrPPf! Nu ska jag hämta syrran på Kallax! De gör grymt god surströmming där! Hej då! 😛
Dingbats Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Köpte en från hipstery nu... xD Woo 😛 Jag ska fan också göra det! Ska vänta tills jag fått danskpengarna bara så jag känner att jag har att ta av.
SadamJR Postat 26 mars 2010 Trådstartare Postat 26 mars 2010 Jag har inte varit på tshirtstore på sjuukt länge nu. Så inte alls. Nedladdning är olagligt och kostar inte pengar, såvida du inte åker fast. Vilket ingen som använder torrents har gjort i Sverige. Jo men om man inte vet hur man gör går man ju miste om spänningen.
SadamJR Postat 26 mars 2010 Trådstartare Postat 26 mars 2010 Jag har inte varit på tshirtstore på sjuukt länge nu. Så inte alls. Nedladdning är olagligt och kostar inte pengar, såvida du inte åker fast. Vilket ingen som använder torrents har gjort i Sverige. När jag kommer in på en sån där sida verkar dom alltid vilja ha en månadsavgift. Vilka är gratis?
Overkill Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 När jag kommer in på en sån där sida verkar dom alltid vilja ha en månadsavgift. Vilka är gratis? Jag använder btjunkie.org.
SadamJR Postat 26 mars 2010 Trådstartare Postat 26 mars 2010 SpjerrPPf!Nu ska jag hämta syrran på Kallax! De gör grymt god surströmming där! Hej då! 😛 Skaplig oxymoron där.
Dingbats Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Woo 😛 Jag ska fan också göra det! Ska vänta tills jag fått danskpengarna bara så jag känner att jag har att ta av. Eller vafan!
debatt Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Jo, men jag bryr mej inte så mycket. Har redan bestämt mej för vilka jag inte ska rösta på. Tänkte mer på hur de svarade på frågan om de tänker samarbeta med SverigeDemokraterna.
Overkill Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Synd bara att den kommer komma hit när jag inte är här.
Pico Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 haha, utläggningen om klackskor var rolig. "Klart att man är bra på cirkusnummer i det här landet" 😄 Sen hörde jag inte riktigt, men han snackade om att det är kallt här inne, speciellt om man är där ute. 😛
SadamJR Postat 26 mars 2010 Trådstartare Postat 26 mars 2010 Woo 😛 Jag ska fan också göra det! Ska vänta tills jag fått danskpengarna bara så jag känner att jag har att ta av. Vad är det du har översatt?
Dingbats Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Vad är det du har översatt? http://www.musikipedia.se
Overkill Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 "Den svenska versionen av Musikipedia är (mot betalning) översatt av Edvin Lindström." sexy time 😛
Pico Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Vad är skillnaden mellan andningsproblem och upplevda andningsproblem. Tänk om man tror att man har det senare och så har man det förra. Då kan man ju va rökt. Hoppas du mår bättre nu pico. Jo tack det är lugnt. Skillnaden är väl att jag verkar överleva, och även fast jag har den upplevda andningsproblematiken blir jag inte speciellt andfådd än fast jag tar en promenad i rask takt. Men då jag har astma och har brottats lite med förkylningar också har det varit något knepigt att reda ut vad som är vad.
SadamJR Postat 26 mars 2010 Trådstartare Postat 26 mars 2010 Jag använder btjunkie.org. Det var som fan, det funkade. Tackar mjukast. Laddade hem sade's nya. Det var mp3filer iofs, men det kan jag stå ut med. Om jag åker fast skyller jag på dej.
SadamJR Postat 26 mars 2010 Trådstartare Postat 26 mars 2010 Tänkte mer på hur de svarade på frågan om de tänker samarbeta med SverigeDemokraterna. Det verkade inte som att det var aktuellt för någon av dom tyckte jag.
Dingbats Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 "Den svenska versionen av Musikipedia är (mot betalning) översatt av Edvin Lindström." sexy time 😛 Jag vet, det låter hur lame som helst, men vill han att det ska stå så så visst.
Recommended Posts