Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har inte varit på tshirtstore på sjuukt länge nu. Så inte alls.

Nedladdning är olagligt och kostar inte pengar, såvida du inte åker fast. Vilket ingen som använder torrents har gjort i Sverige.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Hur säger man monthly på svenska?

Månatlig? Månadsvis? Beror på sammanhanget...

Postat
Köpte en från hipstery nu... xD

Woo 😛 Jag ska fan också göra det! Ska vänta tills jag fått danskpengarna bara så jag känner att jag har att ta av.

Postat

Nedladdning är olagligt och kostar inte pengar, såvida du inte åker fast. Vilket ingen som använder torrents har gjort i Sverige.

Jo men om man inte vet hur man gör går man ju miste om spänningen.

Postat

När jag kommer in på en sån där sida verkar dom alltid vilja ha en månadsavgift. Vilka är gratis?

Postat
SpjerrPPf!

Nu ska jag hämta syrran på Kallax! De gör grymt god surströmming där!

Hej då! 😛

Skaplig oxymoron där.

Postat
Woo 😛 Jag ska fan också göra det! Ska vänta tills jag fått danskpengarna bara så jag känner att jag har att ta av.

Eller vafan!

Postat
Jo, men jag bryr mej inte så mycket. Har redan bestämt mej för vilka jag inte ska rösta på.

Tänkte mer på hur de svarade på frågan om de tänker samarbeta med SverigeDemokraterna.

Postat
haha, utläggningen om klackskor var rolig.

"Klart att man är bra på cirkusnummer i det här landet"

😄

Sen hörde jag inte riktigt, men han snackade om att det är kallt här inne, speciellt om man är där ute. 😛

Postat

Vad är det du har översatt?

Postat
Vad är skillnaden mellan andningsproblem och upplevda andningsproblem. Tänk om man tror att man har det senare och så har man det förra. Då kan man ju va rökt. Hoppas du mår bättre nu pico.

Jo tack det är lugnt.

Skillnaden är väl att jag verkar överleva, och även fast jag har den upplevda andningsproblematiken blir jag inte speciellt andfådd än fast jag tar en promenad i rask takt.

Men då jag har astma och har brottats lite med förkylningar också har det varit något knepigt att reda ut vad som är vad.

Postat
Jag använder btjunkie.org.

Det var som fan, det funkade. Tackar mjukast. Laddade hem sade's nya. Det var mp3filer iofs, men det kan jag stå ut med. Om jag åker fast skyller jag på dej.

Postat
Tänkte mer på hur de svarade på frågan om de tänker samarbeta med SverigeDemokraterna.

Det verkade inte som att det var aktuellt för någon av dom tyckte jag.

Postat
"Den svenska versionen av Musikipedia är (mot betalning) översatt av Edvin Lindström."

sexy time 😛

Jag vet, det låter hur lame som helst, men vill han att det ska stå så så visst.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.