Gote Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Yr, andningsproblem, hjärtklappning och svettiga händer. Någon av er som vågar gissa sig på en diagnos? 😎 Koffeinförgiftning? 😉
Overkill Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Yr, andningsproblem, hjärtklappning och svettiga händer. Någon av er som vågar gissa sig på en diagnos? 😎 du har varit hos ernst kirschteiger för en liten "fika"? 😉
Overkill Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 eller du SKA till ernst för en fika, så har vi kombinerat alla svaren 😉
Pico Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Koffeinförgiftning? 😉 Ptja, inte så jävla dum gissning. Men ångest var svaret... koffein har dock en förmåga att förstärka symptomen. 😎
Pico Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Sen skall det egentligen stå "upplevda andningsproblem" men uttryckt så så hade jag gett bort för mycket. 😉
Overkill Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Ptja, inte så jävla dum gissning. Men ångest var svaret... koffein har dock en förmåga att förstärka symptomen. 😉 Smileyn förstör lite budskapet i det du skriver. Typ: "Hej jag klämde precis pungen i bildörren. 😎"
Pico Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Smileyn förstör lite budskapet i det du skriver. Typ: "Hej jag klämde precis pungen i bildörren. 😎" Lätt att le när jag vet vad det handlar om. Första panikångestattacken var inte så förbannat trevlig. 😉
Overkill Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Lätt att le när jag vet vad det handlar om. Första panikångestattacken var inte så förbannat trevlig. 😉 xD
Pico Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Nu känner jag ingen puls öht... avslappningsövningen kanske var lite för effektiv. 😉
Overkill Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 (redigerat) kanske var för mycket xD Redigerat 26 mars 2010 av Overkill
Pico Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Såg en grupp på facebook häromdagen som hette typ "Vi som lovar döda våra vänner om dom blir zombies". Tur för dig att jag inte gick med i den. xD 😳
Overkill Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Jag ska nog bli askänd DJ och kalla mig Captain Oats och ha en sån här på huvudet:
Overkill Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 hej jak er snel hest idak ska jak pela mosik for er heheheheheheheheheheeehehehehe
Pico Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 hej jak er snel hest idak ska jak pela mosik for er heheheheheheheheheheeehehehehe gratis lemonad i baren?
debatt Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Yr, andningsproblem, hjärtklappning och svettiga händer. Någon av er som vågar gissa sig på en diagnos? 😳 Låter som astmatiskt anfall som påverkar hjärtat också.
debatt Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 (redigerat) den här bilden försvann i mitt spammande så jag quotar den så ni inte missar den för den är stört rolig xD Jag kollade in alla de bilderna noga. Vilken uppkäftig liten unge! Inte konstigt att tänderna rök. Undrar en sak. Varför heter det egentligen "Show me SOME tits!" Varför heter det inte "Show me THE tits!"?? Jag menar, en tjej har väl inte sååå dj**la många par att välja på? Redigerat 26 mars 2010 av debatt
debatt Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Robin Hood hade en kusin som heter Noobin Hood, men han blev aldrig känd för han sköt med ulf och båge istället för pil och båge. Det där fattar jag inte ett skit av!... Jag vet ju att han heter Ulfbåge, men än sen då... 😳
Fidden Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 haha, utläggningen om klackskor var rolig. "Klart att man är bra på cirkusnummer i det här landet"
SadamJR Postat 26 mars 2010 Trådstartare Postat 26 mars 2010 Å andra sidan så föreläsaren vi har nu pratar förvånansvärt mycket utan att säga något. Kan läsa samma sak han säger på två timmar på tio minuter i boken. Så är det alltid. Tänk ut några frågor i förväg som rör ämnet, men där svaren inte står i boken och läs in dej på på det som rör just dina frågor. Jag har haft mycket kul på det sättet.
debatt Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Förutom tjejmaffian som mest bara går till stocken på torsdagar (där alla ekonomer och jurister hänger). Märkligt uttalande! Jag fick en bild i huvudet: En ung man med världens grövsta stock på 20 cm i omkrets och näranog halvmetern i längd ligger redo på en rund säng med vitt sidenöverkast och en massa kuddar, där en massa tjejer står på rad för att komma till och runtom dem hänger en massa hängda döda jurister och ekonomer i rep som dinglar. 😳
SadamJR Postat 26 mars 2010 Trådstartare Postat 26 mars 2010 Min mamma hade inte börjat springa än, plus att hon ramlade för några veckor sedan och slog i axeln så hon har inte kunnat träna heller. Vilket betyder att hon kanske inte kommer springa ifrån mig. xD Så din mamma löper?
Recommended Posts