Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Ptja, inte så jävla dum gissning. Men ångest var svaret... koffein har dock en förmåga att förstärka symptomen. 😉

Smileyn förstör lite budskapet i det du skriver. Typ:

"Hej jag klämde precis pungen i bildörren. 😎"

Link to comment
Dela på andra sajter

Smileyn förstör lite budskapet i det du skriver. Typ:

"Hej jag klämde precis pungen i bildörren. 😎"

Lätt att le när jag vet vad det handlar om. Första panikångestattacken var inte så förbannat trevlig. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

den här bilden försvann i mitt spammande så jag quotar den så ni inte missar den för den är stört rolig xD

Jag kollade in alla de bilderna noga. Vilken uppkäftig liten unge! Inte konstigt att tänderna rök.

Undrar en sak. Varför heter det egentligen "Show me SOME tits!" Varför heter det inte "Show me THE tits!"??

Jag menar, en tjej har väl inte sååå dj**la många par att välja på?

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Robin Hood hade en kusin som heter Noobin Hood, men han blev aldrig känd för han sköt med ulf och båge istället för pil och båge.

Det där fattar jag inte ett skit av!...

Jag vet ju att han heter Ulfbåge, men än sen då...

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Å andra sidan så föreläsaren vi har nu pratar förvånansvärt mycket utan att säga något. Kan läsa samma sak han säger på två timmar på tio minuter i boken.

Så är det alltid. Tänk ut några frågor i förväg som rör ämnet, men där svaren inte står i boken och läs in dej på på det som rör just dina frågor. Jag har haft mycket kul på det sättet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förutom tjejmaffian som mest bara går till stocken på torsdagar (där alla ekonomer och jurister hänger).

Märkligt uttalande! Jag fick en bild i huvudet:

En ung man med världens grövsta stock på 20 cm i omkrets och näranog halvmetern i längd ligger redo på en rund säng med vitt sidenöverkast och en massa kuddar, där en massa tjejer står på rad för att komma till och runtom dem hänger en massa hängda döda jurister och ekonomer i rep som dinglar.

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Min mamma hade inte börjat springa än, plus att hon ramlade för några veckor sedan och slog i axeln så hon har inte kunnat träna heller. Vilket betyder att hon kanske inte kommer springa ifrån mig. xD

Så din mamma löper?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...