Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Jag drömde en hemsk dröm i natt. 🙁 Började med att vi hade inflyttningsfest där jag fick veta att alla mina kompisar skulle flytta härifrån. Sen så blev det så varmt att jag öppnade fönstret, men när det var öppet så blev liksom fönstret skiiiitlångt så jag nådde det inte för att stänga det igen. Då blev Pazo lite tjurig så han tog tag i persiennsnöret och slängde sig ut genom fönstret som med en lian och lyckades då dra ner persiennerna som han snurrade in sig i och då hängde där resten av kvällen. Efter det hände något och sen helt plötsligt var jag på torget i Vänersborg där vi firade något. Sen började det gå rykten om att massa onda människor var på väg mot oss och att de höll på att sätta eld på saker och stuff (precis som i Harry Potter 4), sen när dom kom fram till oss så var det en hel armé full med dvärgar klädda i gula skinnkostymer som såg ut som ronald mcdonald fast med vikingahjälmar också. Så vi började springa bort från dom och då såg jag hur jennifer aniston satt gråtande på en sten som såg ut som en liten noshörning och precis när dom kom fram till henne så vaknade jag.

Man vaknar jämt när man ska få tjejen 😄

Postat
Man vaknar jämt när man ska få tjejen 😄

Vadå ska få! Var ju inte så att jag skulle ligga med henne, utan dvärgarmén skulle ju precis döda henne.

Postat
På tal om svart, dags för kaffe! 🙁

Förändra världen-tråden har en märklig blandning av seriositet och humor. 😄

Det har alla mina trådar.

Postat
Jag ser att ni har skrivit om drömmar här och inte i drömtråden. Skärpning!

Ja visst fan, fanns en sån också.

Postat

"Helt säkert är det också då ingen kan kopiera eller lägga ut detta på Internet med samma kvalité."

😛😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.