Pazo Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Jag drömde en hemsk dröm i natt. 🙁 Började med att vi hade inflyttningsfest där jag fick veta att alla mina kompisar skulle flytta härifrån. Sen så blev det så varmt att jag öppnade fönstret, men när det var öppet så blev liksom fönstret skiiiitlångt så jag nådde det inte för att stänga det igen. Då blev Pazo lite tjurig så han tog tag i persiennsnöret och slängde sig ut genom fönstret som med en lian och lyckades då dra ner persiennerna som han snurrade in sig i och då hängde där resten av kvällen. Efter det hände något och sen helt plötsligt var jag på torget i Vänersborg där vi firade något. Sen började det gå rykten om att massa onda människor var på väg mot oss och att de höll på att sätta eld på saker och stuff (precis som i Harry Potter 4), sen när dom kom fram till oss så var det en hel armé full med dvärgar klädda i gula skinnkostymer som såg ut som ronald mcdonald fast med vikingahjälmar också. Så vi började springa bort från dom och då såg jag hur jennifer aniston satt gråtande på en sten som såg ut som en liten noshörning och precis när dom kom fram till henne så vaknade jag. Man vaknar jämt när man ska få tjejen 😄
Overkill Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Man vaknar jämt när man ska få tjejen 😄 Vadå ska få! Var ju inte så att jag skulle ligga med henne, utan dvärgarmén skulle ju precis döda henne.
Pazo Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Vad vet du! Ni kanske skulle börja knulla en sissta gång liksom innan ni dog 😄
SadamJR Postat 8 januari 2010 Trådstartare Postat 8 januari 2010 På tal om svart, dags för kaffe! 🙁 Förändra världen-tråden har en märklig blandning av seriositet och humor. 😄 Det har alla mina trådar.
SadamJR Postat 8 januari 2010 Trådstartare Postat 8 januari 2010 Jävlar vad många bra inlägg jag skrev inatt. Det är bäst att skriva på nätterna. Då blir man inte avbruten hela tiden.
SadamJR Postat 8 januari 2010 Trådstartare Postat 8 januari 2010 Spik i hamburgare Vad är oddsen för att vederbörande har lagt dit den själv?
Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Jag ser att ni har skrivit om drömmar här och inte i drömtråden. Skärpning!
Overkill Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 yay klockan är bara tre och jag har skrivit typ två sidor, vilket betyder att jag kan sluta snart 😄
Pico Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Jag ser att ni har skrivit om drömmar här och inte i drömtråden. Skärpning! Ja visst fan, fanns en sån också.
Overkill Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Ja visst fan, fanns en sån också. Trodde det bara var en dröm! xD
Overkill Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 http://www.mynewsdesk.com/se/view/pressrel...internet-358161 "På internet kan man enkelt logga in på en webb, betala för en hel virtuell konsert, ex. 40 - 50 minuter med Madonna eller någon av sina favoritartister. Hur går det till? Man kopplar in datorn till TVn och sätter på surroundsystemet. Ut dånar en virtuell konsert med favoritartisten med kanonljud och virtuellt framträdande exklusivt för dej! "
Overkill Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Mäh, inte lika kul längre när dom rättat stavfel och särskrivningar 😛
Pico Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 "Helt säkert är det också då ingen kan kopiera eller lägga ut detta på Internet med samma kvalité." 😛😆
Recommended Posts