Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Nån som är en jävel på att optimera skript?

jag gör det jävligt dåligt, om det är det du menar.

Postat

det som är bra med mina feldimensionerade matlådor är att de räcker både till lunch och middag 😠

Postat

Jag vet inte riktigt varför Janice prix gjorde ett event för spelningen i eskilstuna. Det är ju lätt 30 mil, inte en jävel kommer ju tänka åh fan vad kul nu drar vi till eskilstuna över en helg! bandet + jag är attending xD

Postat

Jag tycker det är ett roligt fenomen att makaroner med roliga former är mycket goare än vanliga tråkiga. 😎

Postat

Helt galet ändå.

Tidigare diskade jag "vid behov", typ byggde diskberg som jag tog itu med när jag freakade ur på det. Men nu, ända sedan jag flyttade hit, har jag diskat varje kväll, och dessutom torkat av diskbänken och spisen och sånt.

Fan, jag tror jag börjar bli vuxen 😎

Postat

Usch, jag tycker det är skitjobbigt att prata i telefon med mamma för jag bara väntar på att hon ska fråga om sommarjobb, framförallt det på ica kvantum som jag inte ringt om än. 😎

Postat
Helt galet ändå.

Tidigare diskade jag "vid behov", typ byggde diskberg som jag tog itu med när jag freakade ur på det. Men nu, ända sedan jag flyttade hit, har jag diskat varje kväll, och dessutom torkat av diskbänken och spisen och sånt.

Fan, jag tror jag börjar bli vuxen 🙁

du kan få bo här. Vi skulle behöva dig xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.