Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Och filmer på artisterna när dom spelar.

Antar att det var ironiskt men det hade faktiskt varit ballt.

Tänk er en sammaslagning av Spotify, Youtube, någon låttext-sida, och så Wikipedia, där alla kan skriva om artisten. Hade varit gött. 😠

Postat
Jag får diarré av bearnaisesås.

Tur då att det är omodernt nu. Ett tag kunde man inte gå på restaurang utan att beställa bearnaisesås. Dom hade det till allt.

Postat
Antar att det var ironiskt men det hade faktiskt varit ballt.

Tänk er en sammaslagning av Spotify, Youtube, någon låttext-sida, och så Wikipedia, där alla kan skriva om artisten. Hade varit gött. 😠

Ironi ligger inte för mej.

Postat
Pesto e fortfarande fett inne. 😠

Ja, för vi har ju redan avhandlat att om man har fettet ute såhär års så kan det bli klumpar i det.

Postat

Det var en kock på tv förut som jag inte sett förut. Mörkhårig med glasögon tror jag...

Han pratade både om fetter och lökar och sa att han själv var cock...

Till slut var det något fniss i bakgrunden.

Postat
Vad har pesto med ironi att göra?

kopplingen ligger i att italienare är ett väldigt oironiskt folk. Iallafall enligt Gunnar Hägg. De tar allt på blodigt allvar.

Postat
Det var en kock på tv förut som jag inte sett förut. Mörkhårig med glasögon tror jag...

Han pratade både om fetter och lökar och sa att han själv var cock...

Till slut var det något fniss i bakgrunden.

😠

Postat

Fan vad god mat jag gjorde då! Stekte quornfärs, paprika och champinjoner och hade sen i lite kidneybönor och så sallad, tomat och gurka till det i ett tacobröd med gräddfil och tacosås. hehe

Postat
kopplingen ligger i att italienare är ett väldigt oironiskt folk. Iallafall enligt Gunnar Hägg. De tar allt på blodigt allvar.

Har inte det med deras språk att göra?

Upp och nedvända frågetecken, är inte det dom?

Postat

Så är det. Svenskar i allmänhet är heller inte så mycket för ironi har jag förstått. Vem är gunnar hägg?

Postat
Ja, för vi har ju redan avhandlat att om man har fettet ute såhär års så kan det bli klumpar i det.

😠

xD

Postat
Fan vad god mat jag gjorde då! Stekte quornfärs, paprika och champinjoner och hade sen i lite kidneybönor och så sallad, tomat och gurka till det i ett tacobröd med gräddfil och tacosås. hehe

Vad är fördelen med quornfärs jämfört med köttfärs om man inte är vegetarian?

Postat

troligtvis går det åt mindre energi att framställa, men jag är inte helt säker på det. är lite skeptisk till hela den där quorn-prylen.

Postat

Gissningsvis är det nyttigare. Jag äter det mest för att det var det som fanns i frysen, Pazo står för det aktiva quornfärsvalet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.