SadamJR Postat 25 mars 2010 Trådstartare Postat 25 mars 2010 Hade varit soft om man kunde fått upp låttexter på Spotify. Och filmer på artisterna när dom spelar.
SadamJR Postat 25 mars 2010 Trådstartare Postat 25 mars 2010 Nu när jag är sjukskriven brinner både sport- och påsklovet inne. Undrar om jag kan få ut dom i efterskott.
Memphis Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Och filmer på artisterna när dom spelar. Antar att det var ironiskt men det hade faktiskt varit ballt. Tänk er en sammaslagning av Spotify, Youtube, någon låttext-sida, och så Wikipedia, där alla kan skriva om artisten. Hade varit gött. 😠
SadamJR Postat 25 mars 2010 Trådstartare Postat 25 mars 2010 Jag får diarré av bearnaisesås. Tur då att det är omodernt nu. Ett tag kunde man inte gå på restaurang utan att beställa bearnaisesås. Dom hade det till allt.
SadamJR Postat 25 mars 2010 Trådstartare Postat 25 mars 2010 Antar att det var ironiskt men det hade faktiskt varit ballt. Tänk er en sammaslagning av Spotify, Youtube, någon låttext-sida, och så Wikipedia, där alla kan skriva om artisten. Hade varit gött. 😠 Ironi ligger inte för mej.
SadamJR Postat 25 mars 2010 Trådstartare Postat 25 mars 2010 ungefär som pesto ett tag. Vad har pesto med ironi att göra?
debatt Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Är det PayPals, You Tubes eller Googles huvudkontor som ligger i Hollywood?
Dingbats Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Är det PayPals, You Tubes eller Googles huvudkontor som ligger i Hollywood? Mekonomen.
debatt Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Undrar vad K9 gör nuförtiden. Jag tror det värsta. Ingenting.
debatt Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Pesto e fortfarande fett inne. 😠 Ja, även om jag såg en lightvariant.
Fidden Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Pesto e fortfarande fett inne. 😠 Ja, för vi har ju redan avhandlat att om man har fettet ute såhär års så kan det bli klumpar i det.
debatt Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Det var en kock på tv förut som jag inte sett förut. Mörkhårig med glasögon tror jag... Han pratade både om fetter och lökar och sa att han själv var cock... Till slut var det något fniss i bakgrunden.
Fidden Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Vad har pesto med ironi att göra? kopplingen ligger i att italienare är ett väldigt oironiskt folk. Iallafall enligt Gunnar Hägg. De tar allt på blodigt allvar.
Overkill Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Det var en kock på tv förut som jag inte sett förut. Mörkhårig med glasögon tror jag... Han pratade både om fetter och lökar och sa att han själv var cock... Till slut var det något fniss i bakgrunden. 😠
Overkill Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Fan vad god mat jag gjorde då! Stekte quornfärs, paprika och champinjoner och hade sen i lite kidneybönor och så sallad, tomat och gurka till det i ett tacobröd med gräddfil och tacosås. hehe
debatt Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 kopplingen ligger i att italienare är ett väldigt oironiskt folk. Iallafall enligt Gunnar Hägg. De tar allt på blodigt allvar. Har inte det med deras språk att göra? Upp och nedvända frågetecken, är inte det dom?
SadamJR Postat 25 mars 2010 Trådstartare Postat 25 mars 2010 kopplingen ligger i att italienare är ett väldigt oironiskt folk. Iallafall enligt Gunnar Hägg. De tar allt på blodigt allvar. Så är det. Svenskar i allmänhet är heller inte så mycket för ironi har jag förstått. Vem är gunnar hägg?
Memphis Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Ja, för vi har ju redan avhandlat att om man har fettet ute såhär års så kan det bli klumpar i det. 😠 xD
Memphis Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Nej, nu ska jag ner o pumpa på gymmet, fan va gött, haaaaaajj! 😠
SadamJR Postat 25 mars 2010 Trådstartare Postat 25 mars 2010 Fan vad god mat jag gjorde då! Stekte quornfärs, paprika och champinjoner och hade sen i lite kidneybönor och så sallad, tomat och gurka till det i ett tacobröd med gräddfil och tacosås. hehe Vad är fördelen med quornfärs jämfört med köttfärs om man inte är vegetarian?
Fidden Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 tror det var gunder hägg, den gamle medeldistansaren, som ställde till det.
Fidden Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Vad är fördelen med quornfärs jämfört med köttfärs om man inte är vegetarian? troligtvis går det åt mindre energi att framställa, men jag är inte helt säker på det. är lite skeptisk till hela den där quorn-prylen.
Overkill Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Vad är fördelen med quornfärs jämfört med köttfärs om man inte är vegetarian? Gissningsvis är det nyttigare. Jag äter det mest för att det var det som fanns i frysen, Pazo står för det aktiva quornfärsvalet.
Recommended Posts