Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Jo, det var vad vi tänkte med. Var på en Ica-affär och skulle köpa olivolja men så var det klumpar och sånt i den så då struntade vi i det, sen var vi igår på en annan ica och där var det likadant så vi slog till.

Är det många ungar som kastar sten på er när ni är ute tillsammans?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du testat dem förut?

Jag tänkte prova nån gång.

Nej, har inte testat dom ,har jag en pizzeria 30 meter härifrån så känner att så jävla lat e jag inte. xD.

Men det e egentligen bara att massa pizzerior runt om i landet e kopplade till hemsidan och man beställer och betalar där direkt.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jahaaaa 😆

Men du räknade ju aldrig ut differentialen eller vad det heter. Hård gubbe minus flytande gubbe.

Det lämnas till läsaren. 🙂

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

men ÅÅÅH. åker ju hem nästa vecka, funderade på att åka till min gamla skola och säga hej. men så åker treorna till berlin imorgon och är borta nästa vecka med (tills alla blir lediga för det är påsk), och med på resan är de tre lärare jag ville träffa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Orka slappa teknologer/civilingenjörer/naturvetare. Riktigt folk har bara en veckas lov.

Grejen e att det är en veckas lov och en veckas OmTentavecka... men eftersom jag är Awsome så har jag inget att tenta om. 🙂

Och slappt har det Inte! varit! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...