Micke H Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Ingen som kan spanska bra, och är kvinna? Kanske funkar med mansröst också....vill ha till nån låt 😛 Låter som vår sångerska i bandet. 😄
Micke H Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Jävlar vad tid det tog att läsa ikapp. 😛 Väl spenderad lunchrast. 😄
Overkill Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Jävlar vad tid det tog att läsa ikapp. 😄 Väl spenderad lunchrast. 🙂 Var inte du arbetslös? 😛
Micke H Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Var inte du arbetslös? 😛 Jag har hittat ett tillfälligt jobb för en städfirma, jag ska uppdatera deras intranet och lite småsaker. Två veckor ska jag vara här. (Eller två veckor och en dag för att vara exakt)
Micke H Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Lite tidsfrist åtminstone... 😛 En firma hörde av sig och skulle diskutera sinsemellan hurvida jag kunde komma på en arbetsintervju...annars mycket nej tack. Men det löser sig, på ett eller annat vis. 😄
Overkill Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Lite tidsfrist åtminstone... 😄 En firma hörde av sig och skulle diskutera sinsemellan hurvida jag kunde komma på en arbetsintervju...annars mycket nej tack. Men det löser sig, på ett eller annat vis. ☺️ Skönt! Rätt inställning med, kunde varit värre. 🙂 Du är ju i rätt bransch med, jag menar du kunde ju ha jobbat på Saab med och då hade det kanske varit en annan situation. 😛
Neosus Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Jag har hittat ett tillfälligt jobb för en städfirma, jag ska uppdatera deras intranet och lite småsaker. Två veckor ska jag vara här. (Eller två veckor och en dag för att vara exakt) Städfirma? Jag kommer att tänka på Andra Avenyn nu... 😛
Micke H Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 I WANNA WATCH SOME ASSES SHAKIN' TO THE NOISE THE BOYS ARE MAKIN', UH HUH!
Micke H Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 (redigerat) Städfirma? Jag kommer att tänka på Andra Avenyn nu... 😛 Det är lite...svart...så jag vill inte säga vilken. 🙂 Ja alltså, som i olagligt. Inte som i neger. 😄 Redigerat 8 januari 2010 av Micke H
Neosus Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Det är lite...svart...så jag vill inte säga vilken. 😛 Ja alltså, som i olagligt. Inte som i neger. 😑 Cleana upp lite då.. 😛
Overkill Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 men VARFÖR kommer jag inte in på sportingnews för 😑
Micke H Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Cleana upp lite då.. 😛 På tal om svart, dags för kaffe! 😛 Förändra världen-tråden har en märklig blandning av seriositet och humor. 😑
debatt Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Det verkar som om folk som jobbar är de med mest ledig tid. Ingen svar från fastighetsbolaget idag, trots att de borde ha svarat i morse. Schweppes Russchian dricker jag nu. Tillsammans med Ginger Ale och Cola Zero, favoriterna bland läsk.
debatt Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 men VARFÖR kommer jag inte in på sportingnews för 😑 Jaså, var det du din dj**el. Det är trögt där nu. För många lediga fredagar.
debatt Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Det är lite...svart...så jag vill inte säga vilken. 😛 Ja alltså, som i olagligt. Inte som i neger. 😑 Om där bara jobbar olagliga negrer (eller negrar som min brorson säger), blir det en vit verksamhet då?
Recommended Posts