Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Jag kommer ihåg att mina falaflar(!) också blev svåra att göra bollar av, att de liksom trillade isär lätt. Men de satte ihop sig av att friteras. det var därför jag drog slutsatsen att det nog inte går så bra att steka dem.

Skulle kunna funka bättre om man har i lite sesampasta (tahini) som jag sett i vissa recept.

Link to comment
Dela på andra sajter

Girls har jag inte hört, Vampire Weekend suger, men Beach House och Bear in Heaven tycker jag dock är bra. Inga favoritband och inga artister jag lyssnar sönder, men skivor jag lyssnar på då och då. Beach House är ju iofs ganska ny men samma gäller Bear in Heave, Wild Beasts, The xx, Fruit Bats, Neon Indian, etc.

Girls suger ballefjong

VW har samma initialer som en halvskruttig bil

Beach House är lite jaha

Bear in Heaven mhm

Wild Beasts har jag tydligen men minns inte ens

The xx meh

Fruit Bats inte hört

Neon Indian ompa ompa men jaha

Alltid kul att basha band.

Link to comment
Dela på andra sajter

mäh 😆

bunkrade upp med bönor och sånt idag iaf. tror det står mer bönor i vårt skafferi än vad jag ätit i hela mitt liv.

Bunkra upp med baljväxter.

Balja upp med bunkväxter.

bara att välja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg ett inslag om en, nej två stycken, som hade blivit våldtagna av samme kille, vid två olika tillfällen. Det märkliga var att hela djävla byn ställde sig på killens sida som åkte in. Folket skrev hatinsändare, rent mordiska, till tjejerna. DNA-säkrade bevis. Jag tror det i grund och botten var ett invandrarhat som låg bakom. Fast naturligtvis framgick inte det av reportaget, förvanskade namn etc etc.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...