Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Har jag sagt att jag inte gillar electro? Finns jättemycket bra electro. Prodigy, Fuck Buttons, Black Dice, orkar inte rabbla.

Öh.. jag fattade det så eftersom Killis skrev:

Jag tycker i regel ingenting är jättebra i början utan det växer. Tyckte electro sög men har ju lyssnat en del nu och det är ju bra,

och sedan:

I LOVE GIRLS GIRLS GIRLS GIRLS GIRLS I DO ADORE

och du svarade du:

De suger, fattar inte alls poängen.

Går inte att tolka på annat sätt eller? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Öh.. jag fattade det så eftersom Killis skrev:

och sedan:

och du svarade du:

Går inte att tolka på annat sätt eller? 😄

Bara för att klargöra så är låten jag citerade en Jay-Z-låt. 😛 Från The Blueprint, som är en hiphopskiva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara för att klargöra så är låten jag citerade en Jay-Z-låt. 😛 Från The Blueprint, som är en hiphopskiva.

MÄÄHHHHH!!! 😆 SLUTA VARA SÅ JÄVLA FÖRVIRRANDE DÅ FÖR I HELVETE!

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Vaddå, så du tolkade det Killis skrev på det sättet? 😛

jäklar va snurrigt det blev. 😛

Jag förstod ju att han citerade nåt uts, men jag valde att påpeka mitt förakt för pitchforkpop.

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om dansband. Dansbandsfestivalen var jäkligt kul. Detta var mitt bidrag. Sjöng tom på modersmålsdialekten 😛

The Zvenkz- Logens kung

http://www.speedyshare.com/files/21605517/...ns_Kung--01.mp3

Mot min vilja så lyssnade jag. Bara för din skulle Slejjis. 😆 Det var lite skönt ändå. 😛

Bra spelat och sjunget iaf. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

förresten fidden så blev det typ färs av det jag gjorde förut. tog en burk kidneybönor och en burk kikärter och mixade dom så det blev mos. i med tre ägg, två och en halv ganska små gula lökar, lite mjöl och krydda. försökte göra bullar av det men det gick inte så rörde bara runt så det blev en röra mest. fast blev ändå gott, lade det i tacobröd med creme fraiche och tacosås (ja jag är svenne, ursäkta mig).

Link to comment
Dela på andra sajter

förresten fidden så blev det typ färs av det jag gjorde förut. tog en burk kidneybönor och en burk kikärter och mixade dom så det blev mos. i med tre ägg, två och en halv ganska små gula lökar, lite mjöl och krydda. försökte göra bullar av det men det gick inte så rörde bara runt så det blev en röra mest. fast blev ändå gott, lade det i tacobröd med creme fraiche och tacosås (ja jag är svenne, ursäkta mig).

Du kommer sluta som tv-kock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut, men jag har svårt för typ Girls, Vampire Weekend, Beach House, Bear in Heaven, mm.

Girls har jag inte hört, Vampire Weekend suger, men Beach House och Bear in Heaven tycker jag dock är bra. Inga favoritband och inga artister jag lyssnar sönder, men skivor jag lyssnar på då och då. Beach House är ju iofs ganska ny men samma gäller Bear in Heave, Wild Beasts, The xx, Fruit Bats, Neon Indian, etc.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja , alltså "pitchforkendorsat"?

Pitchfork är en onlinetidning som skriver om indie och närliggande genrer och det finns en viss typ av band som dom gillar extra mycket som dom pushar lite extra för och fokuserar på. Det är en jävligt pretentiös och elitistisk tidning men bra musiktips och kul artiklar och recensioner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...