Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Tror mest han är sjuk i huvet om jag ska vara ärlig.

Mja, man blir nog rätt flummig av så extremt avancerad matte. 😄 För liksom pengar tackar inte någon normal människa nej till. Man behöver ju inte bli slösaktig och snobbig men lite bättre levnadsstandard, goare mat osv kan ju ingen ha något emot.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, man blir nog rätt flummig av så extremt avancerad matte. 😄 För liksom pengar tackar inte någon normal människa nej till. Man behöver ju inte bli slösaktig och snobbig men lite bättre levnadsstandard, goare mat osv kan ju ingen ha något emot.

Tror nog snarare han bara är konstig.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har vunnit några grejer som jag vägrat ta emot bara för att jag inte vill gå upp på nån jävla scen.

eller ja, några grejer kanske är att ta i. det var skolmästerskapet i luffarschack.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dansband är dock en genre jag aldrig skulle kunna börja gilla. Skulle dö innan dess.. xD

Min ena morbor och min moster är dansbandsfreaks. Han har varit typ turnéchaffis åt nått stort band och är alltid på träffar överallt. Men jag tror inte han dansar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dansband är dock en genre jag aldrig skulle kunna börja gilla. Skulle dö innan dess.. xD

Nej fy fan.

Dansband

Nästan all metal

Där tror jag vi har en så gott som komplett lista över saker jag aldrig frivilligt skulle lyssna på.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har vunnit några grejer som jag vägrat ta emot bara för att jag inte vill gå upp på nån jävla scen.

eller ja, några grejer kanske är att ta i. det var skolmästerskapet i luffarschack.

min kompis vann nån skrivtävling och vann 500 kronor och nått pris då som han skulle få av kronprinsessan. men han vågade inte så han blev "sjuk".

Link to comment
Dela på andra sajter

Min ena morbor och min moster är dansbandsfreaks. Han har varit typ turnéchaffis åt nått stort band och är alltid på träffar överallt. Men jag tror inte han dansar.

EN VÅLDTÄKTSMAN!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej fy fan.

Dansband

Nästan all metal

Där tror jag vi har en så gott som komplett lista över saker jag aldrig frivilligt skulle lyssna på.

Så du gillar varken metal, screamo eller electro.. vad finns kvar då? 😄

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla som inte dansar e våltdtäcktsmän.. xD

Sicken jävla idiotisk text egentligen. 😄

Den är provocerande och får uppmärksamhet. Genialiskt när man tänker efter. Sjuuuukt fet låt dessutom. Speciellt live med massa folk som krossar en mot kravallsteket.

Link to comment
Dela på andra sajter

mats norman, som är maskinens dj och som pazo hejade på på stan (😄), remixade maskinens låt kärlek vid första ögonkastet och den är skitfet. MEN den har nog inte släppts än för den går inte ladda ner. finns bara på soundcloud, precis som den där grymma remixen på i feel better av hot chip.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du gillar varken metal, screamo eller electro.. vad finns kvar då? 😄

😛

Har jag sagt att jag inte gillar electro? Finns jättemycket bra electro. Prodigy, Fuck Buttons, Black Dice, orkar inte rabbla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...