Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Bilar, tv, julgran, kött, osv.

ja men tv ska jag nog skaffa så småningom... måste bara få råd och hitta nån jag gillar först. julgran vet jag inte en enda normal människa som har, det måste man ju vara psykfall för att skaffa sig. eller vara förälder till nån slags illaluktande sate. Kött är onödigt slöseri.

fan vet om jag ska skaffa tv ändå... det mesta som är sevärt går ändå på SVT, och det kan man kolla på datorn. nackdelen är ju då den där tomma väggen som jag inte vet vad jag ska göra med.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja men tv ska jag nog skaffa så småningom... måste bara få råd och hitta nån jag gillar först. julgran vet jag inte en enda normal människa som har, det måste man ju vara psykfall för att skaffa sig. eller vara förälder till nån slags illaluktande sate. Kött är onödigt slöseri.

fan vet om jag ska skaffa tv ändå... det mesta som är sevärt går ändå på SVT, och det kan man kolla på datorn. nackdelen är ju då den där tomma väggen som jag inte vet vad jag ska göra med.

Jag vetefan heller hur värt det skulle vara att ha en tv om jag bodde själv. Man kollar ju mest tillsammans med andra för umgängets skull ändå. Pallar ju inte sitta och kolla antikrundan helt själv med två skorpor och ett korsord som nån gammal tant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Undra om man kan medvetet ändra sin musiksmak genom att pumpa pumpa pumpa nåt man hatar, typ screamo?

vadå, hur skulle det påverka din musiksmak om du knullade med nån skriktjej?

Link to comment
Dela på andra sajter

Undra om man kan medvetet ändra sin musiksmak genom att pumpa pumpa pumpa nåt man hatar, typ screamo?

Det tror jag nog. Jag har tex. inte gillat trance/techno direkt mycket innan men efter många timmar på gymmet så har jag börjat uppskatta genren mer faktiskt. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...