Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

the only thing that's on my mind

is who's gonna run this town tonight

is who's gonna run this town tonigh

we gonna run this town tonight

jay-z + kanye + rihanna 😉

Postat
joho!

Nej, det är skitjobbigt ju. Och inte automatiskt snyggare än kortare hår heller, snarare svårare att få att se snyggt ut.

Postat

å ena sidan är det synd att jag inte har några bilder från när jag hade sådär långt hår.

å andra sidan är det tur.

Postat

det här medellånga är inte jättesnyggt men jag ska testa att skaffa lite längre så får vi se hur snyggt det blir. annars passar jag ganska bra i kort. typ:

4975_92843153647_594353647_1815570_4204823_n.jpg

ganska kort på sidorna och så långt på huvudet.

Postat
det här medellånga är inte jättesnyggt men jag ska testa att skaffa lite längre så får vi se hur snyggt det blir. annars passar jag ganska bra i kort. typ:

4975_92843153647_594353647_1815570_4204823_n.jpg

ganska kort på sidorna och så långt på huvudet.

jag funderar på vad du och den där vittröjade snubben egentligen kollar på. Det måste vara något tillräckligt intressant att ta en bild på, men samtidigt tillräckligt intetsägande för att ha en helt likgiltig min inför.

Postat

kanske var det nån klasskompis som dog där eller så. typ "ojdå, jaha, men det gör ju inget för nu ska vi ju ändå inte ses nå mer"

Postat

Jag förlorade på Bowlingen! 😄

xD

Men det var fett kul. 😄 Och så tog vi bira på pub nu efteråt.. på en onsdag.. 🤪

Postat
Ben gibbard ser dock för jävlig ut i långt hår.

etc mm osv

EH? Den översta bilden var ju klart snyggast frisyr av de tre.

Postat
Men du glömmer att jag inte har bil, eller körkort, eller pung... eller jo pung har jag. jag har skrivit punk varje gång dock och fått rätta mig själv.

Är du minimalist?

Postat
Jag undrar när ben gibbard helt mystiskt försvann och in kom mornel utan att någon märkte något.

det kanske var vid lunch ungefär.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.