Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

fidden, är kidneybönor och kikärter gott tillsammans? tänkte göra typ enligt falafelreceptet på ica (dvs ägg, lök, kikärter) men hade bara en burk kikärter så funderade på om man kan köra i lite kidneybönor. och sen ta färre ägg än receptet säger samt ha i lite mjöl för då ska det tydligen vara enklare att bara steka dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kaffe, vaniljglass och varm schnåttrensylt hade suttit fint nu. 😕

Varför ska den vara varm??

Det krävs en j**la stark mage för att klara av en sådan temperaturkollision mellan varmt och kallt.

Jag brukar göra nästan tvärtom, glass som fått fesljummen rumstemperatur och iskall sylt...

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

fidden, är kidneybönor och kikärter gott tillsammans? tänkte göra typ enligt falafelreceptet på ica (dvs ägg, lök, kikärter) men hade bara en burk kikärter så funderade på om man kan köra i lite kidneybönor. och sen ta färre ägg än receptet säger samt ha i lite mjöl för då ska det tydligen vara enklare att bara steka dom.

Kidneybönor och kikärtor funkar tillsammans. På vissa ställen har jag hört att man använder kidneybönor i falafel, men jag tycker det låter galet xD

Link to comment
Dela på andra sajter

helt seriöst skulle jag inte bli förvånad om det fanns folk som slängde i lite köttfärs och tacokrydda.

Men så kan du ju inte säga. Konceptet "jag" är ju bara en metafysisk överenskommelse. Om du inte förtydligar vad du menar kan ju ingen veta vad som åsyftas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men så kan du ju inte säga. Konceptet "jag" är ju bara en metafysisk överenskommelse. Om du inte förtydligar vad du menar kan ju ingen veta vad som åsyftas.

Jo det betyder att jag inte skulle bli förvånad

...eller ja alltså 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...