Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Och så kommer beach house till way out west. Lär väl bli stört bra lineup i år med.

Synd att det inte kommer några kända detta året.

Postat

fidden, är kidneybönor och kikärter gott tillsammans? tänkte göra typ enligt falafelreceptet på ica (dvs ägg, lök, kikärter) men hade bara en burk kikärter så funderade på om man kan köra i lite kidneybönor. och sen ta färre ägg än receptet säger samt ha i lite mjöl för då ska det tydligen vara enklare att bara steka dom.

Postat
Kaffe, vaniljglass och varm schnåttrensylt hade suttit fint nu. 😕

Varför ska den vara varm??

Det krävs en j**la stark mage för att klara av en sådan temperaturkollision mellan varmt och kallt.

Jag brukar göra nästan tvärtom, glass som fått fesljummen rumstemperatur och iskall sylt...

😉

Postat

Men hur kända är La Roux?

Way out west-arrangörernas huvudmål har varit att ha ett riktigt dragplåster, ett dunderkänt band eller artist varje år. Har de lyckats denna gången?

Postat
fidden, är kidneybönor och kikärter gott tillsammans? tänkte göra typ enligt falafelreceptet på ica (dvs ägg, lök, kikärter) men hade bara en burk kikärter så funderade på om man kan köra i lite kidneybönor. och sen ta färre ägg än receptet säger samt ha i lite mjöl för då ska det tydligen vara enklare att bara steka dom.

Kidneybönor och kikärtor funkar tillsammans. På vissa ställen har jag hört att man använder kidneybönor i falafel, men jag tycker det låter galet xD

Postat
Kidneybönor och kikärtor funkar tillsammans. På vissa ställen har jag hört att man använder kidneybönor i falafel, men jag tycker det låter galet xD

Schysst, då ska jag prova det.

Postat
Lika bra att slänga in lite sill och potatis då. xD

helt seriöst skulle jag inte bli förvånad om det fanns folk som slängde i lite köttfärs och tacokrydda.

Postat
women-problems.jpg

Sist jag såg den var det Evil istället för Problems... 😛

Postat
helt seriöst skulle jag inte bli förvånad om det fanns folk som slängde i lite köttfärs och tacokrydda.

Men så kan du ju inte säga. Konceptet "jag" är ju bara en metafysisk överenskommelse. Om du inte förtydligar vad du menar kan ju ingen veta vad som åsyftas.

Postat
Men så kan du ju inte säga. Konceptet "jag" är ju bara en metafysisk överenskommelse. Om du inte förtydligar vad du menar kan ju ingen veta vad som åsyftas.

Jo det betyder att jag inte skulle bli förvånad

...eller ja alltså 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.